کد خبر : 1843119 | 19 شهریور 1401 ساعت 23:42 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

گالتیه: نباید حریف در پاریس اینقدر امیدوار شود

کریستوفر گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن از عملکرد تیمش در دیدار با برست راضی نیست.

گالتیه: نباید حریف در پاریس اینقدر امیدوار شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امروز در شرایطی در خانه خود برابر برست با تک گل نیمار در نیمه اول به پیروزی رسید که چندان خوب بازی نکرد و حتی جان لوییجی دوناروما در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی نیز مهار کرد. کریستوفر گالتیه در پایان این دیدار مدعی شد تیمش نباید در خانه به شکلی بازی کند که حریف به این اندازه امید به گلزنی داشته باشد.

1731594

کریستوفر گالتیه گفت: "من از آن نمایشی که در نیمه اول بازیکنان خط حمله تیمم ارائه دادند، خوشحالم. البته مدت زیادی طول کشید تا وارد جریان بازی شویم و در دقایقی از مسابقه تعلل به خرج دادیم. در نیمه دوم، اوضاع بسیار دشوار شد، اشتباهات فنی بازیکنان ما اجازه داد برست اعتماد به نفس پیدا کند و ما در این بازی مشکلاتی داشتیم. وقتی در پاریس بازی می کنیم نمی‌توانیم اجازه دهیم حریف اینقدر امید برای گلزنی داشته باشد.

باز پس گیری توپ در دقایقی از مسابقه برای ما سخت شده بود و همین باعث شد تیم برست فرصت گلزنی پیدا کند. خوشبختانه جیجی دوناروما در صحنه پنالتی تعیین کننده عمل کرد و ما در این دیدار مهم پیروز شدیم. قرار بود در طول این بازی از سیستم چرخشی استفاده کنیم، اما رناتو سانچس آسیب دید و این فرصت از ما گرفته شد. فابین رویز نیز هرگز از ریتم لازم برای این دیدار برخوردار نبود. هدف من پیش از شروع مسابقه این بود که از ابتدا هجومی ظاهر شده و سعی کنیم جریان بازی را خیلی زود مشخص کنیم تا در ادامه فرصت تغییر در ترکیب برای من مهیا شود، اما متأسفانه، این اتفاق در طول مسابقه رخ نداد."

دیدگاه‌ها