کد خبر : 1843120 | 19 شهریور 1401 ساعت 23:41 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

آقای گل فصل قبل همچنان بدون گل؛

سکته ناقصی که منشا به مس تحمیل کرد

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که هنوز در فصل جدید گل نزده، امشب یک پنالتی حساس برای مس از دست داد.

سکته ناقصی که منشا به مس تحمیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا برخلاف فصل گذشته هنوز نتوانسته روند گلزنی خود را در لیگ بیست و دوم شروع کند. او که طی پنج هفته اخیر هیچ گلی نزده بود، در بازی امشب فرصت طلایی گلزنی را در نیمه دوم از دست داد.

نیمه اول دیدار مس رفسنجان و هوادار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما نارنجی پوشان در اوایل نیمه دوم و در عرض چند دقیقه، دو گل زدند تا در آستانه برد قرار بگیرند؛ آنها بعد از گل دوم، فاصله ای با گل سوم نیز نداشتند ولی این فرصت طلایی را منشا از دست داد.

مس تنها پنج دقیقه بعد از گل های حسینی و کریم‌زاده (55 و 57) صاحب یک ضربه پنالتی شد. گادوین منشا پشت این ضربه ایستاد تا هم اولین گل فصل خود را زده باشد و هم برد تیمش را تا حد زیادی قطعی کند. برخلاف پیش بینی ها اما مهاجم باتجربه مس، این پنالتی را از دست داد.

هدر دادن این پنالتی می رفت که برای مس گران تمام شده و پیروزی را از این تیم بگیرد. شاگردان ربیعی دو دقیقه بعد از خراب شدن پنالتی منشا، دروازه خود را باز شده دیدند تا فاصله به حداقل برسد. این اوج هیجان و استرس را برای نارنجی پوشان تا آخرین لحظات کار به همراه داشت؛ هیجان و استرسی که با کسب سه امتیاز، پایان خوشی برایش رقم خورد.

دیدگاه‌ها