کد خبر : 1843121 | 19 شهریور 1401 ساعت 23:51 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره اینتر به یک شایعه؛ فقط حرف زدیم

مارسلو بروزوویچ، ستاره کروات اینتر مدعی شد شایعات تنش در رختکن اینتر صحت نداشته است.

واکنش ستاره اینتر به یک شایعه؛ فقط حرف زدیم

به گزارش "ورزش سه"، سه شکست برابر لاتزیو، میلان و بایرن مونیخ، باعث شد شایعاتی در مورد بروز اختلاف در رختکن اینتر با کادر فنی شنیده شود. اینتر امروز با تک گل دقیقه 89 مارسلو بروزوویچ از سد تورینو گذشته و این هافبک کروات تاکید کرد بازیکنان نراتزوری با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش خواهند کرد.

مارسلو بروزوویچ گفت: "یک پیروزی واقعا مهم کسب کردیم، زیرا بازی سختی است. تورینو در تمام زمین و در موقعیت های یک به یک سخت کوش بود و ما به این پیروزی در بازی امشب نیاز داشتیم. ما سخت تر، با انرژی و سرعت بیشتر کار می کنیم، زیرا در برخی مسابقات به هدف خود نرسیده ایم. باید به این روند ادامه دهیم و پیروز شویم.

1743901

تنش در اردوی اینتر؟ ما در مورد اتفاقات و نتایج این چند وقت با هم صحبت کردیم و این تمام داستان است، نه بیشتر. این پیروزی متعلق به همه افرادی که از اینتر حمایت می کنند و ما امیدواریم که برتری های ما ادامه یابد."

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر نیز در پایان بازی گفت: "تورینو حریف سرسختی است و آنها یک به یک بازیکنان اینتر را دنبال می کردند. اما شخصیت تیمی بالا نشان دادیم و همین باعث شد بتوانیم به پیروزی برسیم. به این پیروزی نیاز داشتیم تا شرایط آرام شود، تقویم دشواری در پیش داریم و با تمام توان تلاش خواهیم کرد. همیشه تلاش می کنم به بازیکنان و این باشگاه که به من اعتماد کرده، کمک بکنم و برای همین با سر پایین در تمرینات حاضر می شوم."

دیدگاه‌ها