کد خبر : 1843129 | 20 شهریور 1401 ساعت 00:49 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

او الماس ما بوده و هست؛

ربیعی: منشا تحت حمایت کامل من است

مس رفسنجان سرانجام توانست با پیروزی در دیدار هفته ششم برابر هوادار اولین برد خود را در لیگ بیست و دوم ثبت کند.

ربیعی: منشا تحت حمایت کامل من است

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با هوادار گفت: نوع چیدمان و استایل بازی تیم هوادار در ابتدای بازی بستن منافذ و همچنین برنامه‌های تهاجمی و بازیسازی تیم ما بود و به نظر استراتژی مناسبی داشتند با این حال ما در نیمه اول دو موقعیت بسیار خوب داشتیم که در اختیار شیمبا و منشا قرار گرفت و البته موقعیت آنچنانی هم به تیم هوادار ندادیم جز ضد حمله‌ای که روی کرنر ما زدند.

ویدئو: 260018

ربیعی در مورد نیمه دوم این دیدار ادامه داد: در نیمه دوم یک برنامه‌ای را از بچه‌ها خواستم که به درستی انجام شد و با سرعت دادن به بازی پشت سر هم به دو گل رسیدیم و با همین تاکتیک پنالتی هم گرفتیم و شاید اگر پنالتی منشا گل می‌شد اضطراب و هیجان پایان بازی را دیگر شاهد نبودیم و این مسأله طبیعی است که پس از سوختن پنالتی از لحاظ روحی به هم ریختیم و چند دقیقه بعد روی کرنر گل خوردیم و صد البته نتیجه دو بر یک شکننده است و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

ربیعی در مورد تیم هوادار افزود: به آقای الهامی تبریک عرض می‌کنم و تیم ایشان را تیم خوب و پر تلاشی دیدم، البته که لیگ امسال پر از تیم‌های خوب است و به نظرم در هیچ دیدار تیمی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند.

سرمربی مس در مورد عملکرد شاگردان خود عنوان کرد: به بچه‌های خودمان تبریک و خسته نباشید می‌گویم و به دلیل این که زیر فشار روحی و روانی کسب اولین پیروزی فصل بودیم کمی احساسی بازی را شروع کردیم.

ربیعی در مورد اخراج شاهین توکلی ادامه داد: کارت زرد اول به نظرم حق شاهین نبود و نباید اخراج می‌شد و ده نفره شدن ما را کمی زیر فشار برد ولی این برد برای ما با ارزش بود چرا تقریبا پانزده دقیقه ده نفره بازی کردیم.

ربیعی در مورد عملکرد منشا مهاجم تیمش اضافه کرد: منشا برای بنده الماس بوده و هست و کار خود را انجام می‌دهد. در این بازی نیز بیشتر از قبل در مدار تاکتیکی تیم قرار داشت و حالا سال قبل چندین پنالتی را گل کرد و امسال دو پنالتی خراب کرده اما ایرادی ندارد و باید اعتماد به نفس این بازیکن بازگردد. در این مسیر هم باید تیمی‌ها، کادرفنی و هواداران به وی کمک کنند. البته در مورد پنالتی زدن وی در دیدارهای بعدی بعدا تصمیم خواهم گرفت.

ربیعی در مورد عملکرد سایر بازیکنان ادامه داد: خط دفاع ما بسیار عالی کار کرد. لک نیز درون دروازه عالی ظاهر شد و برای مهدی حسینی نیز خوشحالم که به تیم ملی دعوت شده مگر این که لیست تغییر کند چرا که امور ویزای اتریش خود را انجام داده است. البته شاهین توکلی و سلیمان زاده هم شایسته هستند، آذرباد که در راه بازگشت به روزهای خوب است و صد البته کریم‌زاده که گل خوبی را به ثمر رساند.

ربیعی در ادامه افزود: شیمبا بسیار پرتلاش ظاهر می‌شود، فراز امامعلی، مهدی ترکمان، حسن جعفری، مهرداد رضایی، امید لطیفی و ربیع‌زاده و بازیکنان جوان همچون مهدی محبی و صد البته جفرسون و باقی بچه‌ها تا امروز عالی کار کرده‌اند.

سرمربی مس رفسنجان ضمن تمجید از مردم این شهر عنوان کرد: از صمیم قلبم از طرف مجموعه باشگاه و بازیکنان این پیروزی را به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم، مردم شریف و نجیب و دوست داشتنی این شهر، این برد گوارای وجودشان باشد.

ربیعی در مورد نظر ایمان عالمی مربی هوادار مبنی بر عدم اعلام پنالتی به سود این تیم افزود: به نظرم تا اینجای فصل هیچ تیمی به اندازه مس رفسنجان و نساجی از داوری ضربه نخورده است. این مورد محرز و علنی است و به نظرم صحنه‌ای که تیم حریف به آن اعتراض داشت سرعت توپ زیاد بود و البته باید صحنه را ببینم ولی باید بگویم در مقابل گل‌گهر و نساجی از داوری ضربه خوردیم و شاید باید الان ۱۲ امتیازی می‌بودیم چرا که ۴ امتیاز از ما گرفته شد.

دیدگاه‌ها