کد خبر : 1843137 | 20 شهریور 1401 ساعت 02:19 | 155.5K بازدید | 20 دیدگاه

خشم مقدس با گل و پاس گل

واکس خوردن کفش طارمی در دراگائو!

مهاجم ایرانی پورتو بعد از اتفاقات جنجالی دیدار با اتلتیکومادرید، در بازی امشب با گلزنی و پاس گل به بازی برگشت.

واکس خوردن کفش طارمی در دراگائو!

به گزارش “ورزش سه”، پورتو امشب در شرایطی برای حفظ صدرنشینی خود به مصاف چاوز رفت که مهدی طارمی در همان دقیقه سوم کار را برای حریف تمام کرد و با ضربه سر تمام کننده خود، گل اول این تیم را رقم زد.

ویدئو: 260011

طارمی در صحنه گل دوم نیز با سرعت بالای خود و توپ‌ربایی از مدافع حریف با گام‌های بلند نزدیک به محوطه جریمه و تک به تک با گلر چاوز شد اما در آخرین لحظه تصمیم گرفت در موقعیت بهتر، توپ را در آستانه دروازه خالی به هم‌تیمی‌اش بدهد و این‌چنین پورتو با ضربه آسان اوانیلسون با اندوخته مناسب راهی رختکن شد.

1743933

نکته جالب اینکه طارمی بعد از این پاس خود در آستانه دروازه خالی به قدری از گل شدن آن اطمینان داشت که سرش را به سمت سکوها برگرداند و در انتظار شادی گل بعد از ضربه تمام کننده اوانیلسون بود.

ویدئو: 260024

طارمی در شرایطی در این بازی ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت که پورتو در نهایت این بازی را با نتیجه ۳- ۰ به سود خود خاتمه داد تا صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

مهاجم ایرانی پورتو که در جدال هفته گذشته تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید بابت تمارض از داور کارت زرد دوم را دریافت کرده بود تا از زمین اخراج شود، با انتقادات زیادی مواجه شده بود. با این حال سرمربی پورتو با اعلام حمایت قاطع از مهدی طارمی از وی به عنوان یکی از برترین فوتبالیست‌های لیگ پرتغال یاد کرد و مهاجم ملی‌پوش ایرانی نیز امشب به بهترین شکل ممکن پاسخ این اعتماد و حمایت سرمربی‌اش را داد.

1743932
1743934
اوانیلسون، زوج مهدی طارمی، با این حرکت پاسخ پاس گل کامل طارمی را داد.
1743935
تشویق شدید طارمی در ابتدای مسابقه در ورزشگاه خانگی پورتو. هواداران بابت اخراج بازی اتلتیکو مشکلی با ستاره ایرانی ندارند.

دیدگاه‌ها