کد خبر : 1843152 | 20 شهریور 1401 ساعت 10:24 | 42.2K بازدید | 10 دیدگاه

رافینیا:

اگر قهرمان CL شویم، با زانو در نوکمپ راه می‌روم

رافینیا، ستاره بارسلونا، برنامه‌های جالبی در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان دارد.

اگر قهرمان CL شویم، با زانو در نوکمپ راه می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تلاش زیادی برای جذب رافینیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت و او نیز نشان داده است که ارزش تلاش‌های بارسا برای به خدمت گرفتن او را داشت. 
این بازیکن که فصل گذشته و پس از قطعی شدن ادامه حضور لیدز در لیگ برتر، طول زمین را روی زانو طی کرده بود، حالا قصد دارد این کار را با پیراهن بارسا در نوکمپ هم انجام دهد. 
این ستاره برزیلی در این باره گفت:«حاضر هستم کاری را که در لیدز انجام دادم، بار دیگر هم انجام دهم. حاضرم پس از کسب عنوان قهرمانی در نوکمپ یا هر ورزشگاه دیگری روی زانوهایم راه بروم. اگر این اتفاق در استانبول پس از فینال لیگ قهرمانان رخ دهد که بهترین اتفاق ممکن خواهد بود.»

1729648
رافینیا پیشنهادهای بسیاری را در تابستان امسال رد کرد تا بتواند به بارسلونا ملحق شود و تحت هدایت ژاوی هرناندز به میدان برود. این در حالی بود که چلسی پیشنهاد قابل توجهی برای جذب او ارائه کرده بود. 
او درباره تصمیمش برای پیوستن به این باشگاه اظهار داشت:«رویای من پوشیدن پیراهن بارسا بود. این باشگاهی است که من از وقتی بچه بودم و رونالدینیو به اینجا آمد دنبالش کردم. من روایت این باشگاه را با حضور او درک کردم و می‌خواستم عضوی از بارسا باشم. آن رویا، آن علاقه و اشتیاق قدرتمندتر از هر پیشنهادی بود و موضوع مالی نقشی در این تصمیم نداشت.»

دیدگاه‌ها