کد خبر : 1843161 | 20 شهریور 1401 ساعت 11:13 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش را دوست دارم ولی...

محمدزاده: نتایج ما به اندازه کیفیت تیم نیست

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید کسب تساوی در خانه سپاهان حکم پیروزی دارد.

محمدزاده: نتایج ما به اندازه کیفیت تیم نیست

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده که یکی از برترین بازیکنان آلومینیوم در مصاف با سپاهان بود و با عملکرد او به عنوان رهبر خط میانی بود که شاگردان مهدی رحمتی توانستند با یک امتیاز ارزشمند زمین مسابقه را ترک کنند در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی از سوی هر دو تیم خوب و تماشاگرپسند بود و هر دو تیم می‌توانستیم به پیروزی دست پیدا کنند ولی فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.
وی درخصوص صحنه برخورد با شهریار مغانلو و آسیب‌دیدگی هر دو نفر از ناحیه سر افزود: تقریباً در هر بازی با شهریار دو یا سه برخورد داریم و موضوع خاصی نیست. هم سر من و هم شهریار نیاز به چند بخیه دارد.
مدافع بلندقامت تیم فوتبال آلومینیوم در رابطه با شرایط ایرالکو در لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: به نظر من تا این هفته کیفیت بازی‌های‌ ما خوب بوده ولی نتیجه مدنظرمان را نگرفایم و از این بابت از هواداران‌ عذرخواهی می‌کنم. البته بازی در خانه سپاهان و مقابل هواداران آن‌ها سخت است و کسب تساوی در این دیدار حکم پیروزی را دارد.در بازی‌های قبل نیز مستحق باخت نبودیم. کیفیت خوبی به‌ نمایش گذاشتیم و می‌توانیم از هفته آینده به نتیجه برسیم. امیدوارم هواداران نگران نباشند.
مدافع سابق ذوب آهن در پاسخ به این سوال که رفتن اسکوچیچ و آمدن کی‌روش بر روی نیمکت تیم‌ملی درست بود یا خیر؟ عنوان کرد: من در زمان سرمربیگیری کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شده بودم و به او علاقه دارم، اما در این برهه زمانی برکناری اسکوچیچ بی‌معرفتی بود و می‌شد بعد از جام‌جهانی به فکر این کار افتاد. اسکوچیچ در بدترین زمان تیم‌ملی را تحویل گرفت و فکر کنم سریع‌ترین صعود را به جام‌جهانی داشتیم. به‌ هر حال تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها