کد خبر : 1843167 | 20 شهریور 1401 ساعت 11:52 | 42.2K بازدید | 2 دیدگاه

ویتور بایا: بدرفتاری با طارمی را تمام کنید!

ویتور بایا، قائم مقام پورتو، پس از پیروزی شب گذشته این تیم برابر چاوز به شدت از مهدی طارمی حمایت کرد.

ویتور بایا: بدرفتاری با طارمی را تمام کنید!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ پرتغال به مصاف چاوز رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
طارمی در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد تا کارت قرمزی را که در بازی برابر اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دریافت کرد، جبران کرده باشد. 
ویتور بایا، شب گذشته و پس از پایان بازی به جای سرجیو کونسیسائو در نشست خبری حاضر شد و از مهدی طارمی برابر هجمه‌هایی که علیه او ایجاد شده است، دفاع کرد. 
او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این موقعیتی است که روز به روز بدتر می‌شود و از روز چهارشنبه نیز شرایط سخت‌تر شده است. ما از همه می‌خواهیم که با دقت و صادقانه به حرکات طارمی نگاه کنند و از فوتبال و بازیکنان به درستی دفاع کنند.»
قائم مقام پورتو با ابراز نگرانی از عدم اعلام پنالتی به سود تیمش گفت:«به حرکاتی که طارمی به درستی در محوطه جریمه دارد نگاه کنید، این اتفاق امروز دو بار رخ داد. خطایی که در محوطه جریمه صورت گرفت پنالتی بود. ما خواهان شفاف‌سازی این معیارهای دوگانه هستیم. ما از کمیته داوران فدراسیون می‌خواهیم که درباره بعضی از صحنه‌ها و همچنین اتخاذ بعضی از تصمیم‌ها به طور دقیق توضیح دهند.»
بایا با انتقاد از صحبت‌های مطرح شده علیه طارمی گفت:«اخیرا رفتار بسیار بدی با این بازیکن شده است. داوران نباید تحت تاثیر این موج که به طارمی اتهام تمارض می‌زند، قرار بگیرند. این رفتارها باعث ناراحتی و عصبانیت ما شده است.»

دیدگاه‌ها