کد خبر : 1843173 | 20 شهریور 1401 ساعت 12:09 | 99.8K بازدید | 4 دیدگاه

فلاح و سلمانی، نظر کی‌روش را جلب می‌کنند؟

رونمایی از جوان‌ترین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

دو بازیکن دهه هشتادی با حضور در لیست تیم ملی فوتبال امیدوار به جلب نظر کارلوس کی‌روش و رفتن به جام جهانی هستند.

رونمایی از جوان‌ترین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، لیست جدید تیم ملی فوتبال که توسط کارلوس کی‌روش اعلام شده سورپرایزهایی برای اهالی فوتبال به همراه دارد و یکی از آن‌ها دعوت از سامان فلاح و یاسین سلمانی دو بازیکن متولد سال 80 است.

فلاح که جزو بازیکنان آکادمی باشگاه پیکان است، طی 3 فصل گذشته در ترکیب ثابت تیم بزرگسالان به میدان رفته است. این بازیکن دهه هشتادی که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هم پیشنهادهایی از تیم های مطرح فوتبال ایران و حتی پاختاکور ازبکستان داشت در نهایت با مخالفت مسئولان پیکان در این تیم ماندگار شد و حالا با درخشش در ترکیب خودروسازان به تیم ملی راه یافته است.

نکته قابل توجه درباره فلاح این است که او یکی از ارکان اصلی تیم فوتبال امید ایران و کاپیتان دوم این تیم در مسیر رسیدن به المپیک پاریس محسوب می‌شود و حالا این شانس را دارد تا با نشان دادن توانایی‌هایش در اردوی پیش رو به کارلوس کی‌روش، یکی از مدافعان اعزامی به جام جهانی قطر نیز باشد.

از سوی دیگر یاسین سلمانی به عنوان کاپیتان تیم امید طی دو فصل گذشته در سپاهان عملکردی فوق‌العاده داشته و یکی از هافبک‌های مطرح این تیم به شمار می‌رود. او نیز مثل فلاح در تیم امید نقشی محوری دارد و خودش را برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 پاریس آماده می‌کند.

سلمانی البته با توجه به حضور هم‌پستی‌های پرشمار در خط هافبک کار سختی برای ماندن در جمع نفرات مد نظر کارلوس کی‌روش خواهد داشت. با این حال او نیز در اردوی روز چهارشنبه حاضر می‌شود و انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌های خود را نشان بدهد.

1743992

دیدگاه‌ها