کد خبر : 1843177 | 20 شهریور 1401 ساعت 12:21 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ خونین 200 سانتی‌متری‌ها در اصفهان!

دوئل اصلی بازیکنان در رقابت دیروز با شکستگی سر، خون‌ریزی و البته رفاقت به پایان رسید.

جنگ خونین 200 سانتی‌متری‌ها در اصفهان!

به گزارش "ورزش سه" مسابقه دیروز سپاهان و آلومینیوم در شرایطی برگزار می‌شد که رقابت شدید دو بازیکن بلندقامت درون زمین با یکدیگر اصلی‌ترین جنگ تن‌به‌تن هفته را پدید آورده بود.
وحید محمدزاده و شهریار مغانلو در طول بازی سپاهان و آلومینیوم چندین بار با یکدیگر برخورد داشتند که اتفاقا از همان نخستین چالش، هردو بازیکن دچار شکستگی سر شدند.

1743998
درحالی که مغانلو در بازی‌های قبلی سپاهان به عنوان مهاجم هدف عادت همیشگی‌اش در ساباندن توپ برای بازیکنان کناری را هم ترک نمی‌کرد، در بازی شب گذشته برابر آلومینیوم مجالی برای این کار پیدا نکرد و دلیل آن هم حضور دائمی وحید محمدزاده بالای سرش بود. جایی که مدافع بلندقامت آلومینیوم روی تمام نبردهای هوایی پابه‌پای مغانلو از زمین بلند می‌شد و ضربات سر را می‌زد. در اولین پرش مشترک این دو ستاره تهاجمی و تدافعی دو تیم، بعد از اینکه اصطلاحا (سربه‌سر) شدند، کادر پزشکی دو تیم برای دقایقی مشغول مداوای آنها شدند تا هردو بازیکن با سری شکسته و بانداژ شده به بازی ادامه دهند.

1743999
در ادامه هم شهریار و وحید چندبار دیگر دوئل‌های هوایی مختلفی را شکل دادند و حتی یک بار دیگر هم هر دو بازیکن از همان ناحیه سر مصدوم شدند تا پای کادر پزشکی به زمین باز شود. البته که با وجود شکستگی سر هر دو بازیکن، در طول بازی ارتباط خوبی بین آنها برقرار بود و در پایان مسابقه هم با یکدیگر به خوبی برخورد کردند.

1744000

دیدگاه‌ها