کد خبر : 1843181 | 20 شهریور 1401 ساعت 12:34 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورود ناگهانی سرمربی برای ختم غائله

عجیب‌ترین عکس‌های هفته؛ درگیر نشوید!

حرکت ناگهانی مهدی تارتار برای جدا کردن بازیکنانش در یک درگیری شدید، آخرین پرده از بازی مس کرمان - ذوب‌آهن بود.

عجیب‌ترین عکس‌های هفته؛ درگیر نشوید!

به گزارش "ورزش سه"، در لحظاتی که پرسپولیس برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد و توجهات را به خود جلب کرده بود، یک درگیری شدید در ورزشگاه باهنر کرمان، تقابل دو تیم میانه جدولی ذوب‌آهن و مس کرمان را تحت تاثیر قرار داد.

در آخرین دقایق بازی و زمانی‌که صادق صادقی در متن درگیری با بازیکنان مس کرمان قرار گرفت و البته یک مشت هم به صورتش خورد، حبیب فرعباسی برای کمک به بازیکن هم‌تیمی که در محاصره بازیکنان مس قرار داشت، شتافت.

مهدی تارتار که از اخراج دروازه‌بان تیمش و محرومیت او از بازی بعدی هراس داشت، از کنار زمین با سرعت بالا به محل درگیری اضافه شد و در حالی که فرعباسی نیز تلاش می‌کرد به محل دعوا برسد، سرمربی تیم او را گرفت و اجازه نداد که به دعوا اضافه شود.

تارتار با دست فرعباسی را به سمت دروازه هدایت کرد و به او گفت که لازم نیست در این درگیری شرکت کند و باید در درون دروازه باقی بماند.

1744010

سایر بازیکنان ذوب‌آهن نیز که در درگیری بودند پس از فریادهای سرمربی‌شان خیلی زود غائله را ختم کردند تا ماجرا به پایان برسد و کار به جاهای باریک نکشد؛ هرچند که داور دو کارت قرمز را برای ستاری و صادقی کنار گذاشته بود و آنها را اخراج کرد.

نکته جالب این صحنه‌، شتاب مهدی تارتار برای مهار دروازه‌بان و سایر بازیکنانش است که شاید عجیب‌ترین تصویر این هفته فوتبال ایران هم باشد.

این در حالی است که این اتفاق در دقیقه 90+5 رقم خورد و در واقع آخرین پرده از یک نمایش نه چندان هیجان‌انگیز بین مس و ذوب‌آهن بود که البته به این شکل جنجالی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها