کد خبر : 1843186 | 20 شهریور 1401 ساعت 13:00 | 34K بازدید | 8 دیدگاه

اسدی پاداش عملکردش را از کی‌روش گرفت

مرد وقت‌های اضافه به تیم ملی رسید

ستاره این‌روزهای خط میانی تراکتور با دعوت به تیم ملی مزد درخشش در لباس تی‌تی‌ها را از کارلوس کی‌روش گرفت.

مرد وقت‌های اضافه به تیم ملی رسید

به گزارش "ورزش سه" رضا اسدی که در نهایت از جمع قرمزهای پایتخت در پنجره تابستانی جدا شد و به تیم اسبقش تراکتور بازگشت، بعد از ریکاردو آلوز، دومین بازیکن تاثیرگذار تبریزی‌ها در این فصل بوده است.
اسدی که یک بار با گل دقیقه نود و هفت خودش تراکتور را در مقابل ذوب‌آهن از شکست نجات داد و بار دیگر برابر آلومینیوم با گل دقیقه 93 تیمش را در راه کسب برتری قاطعانه‌تر همراهی کرده بود، در دیدار روز گذشته برابر صنعت نفت هم با یک گل لحظه آخری دیگر سه امتیاز حیاتی و مهم را برای بردیف و تیمش به ارمغان آورد تا بار دیگر نامش در صدر اخبار تیم محبوب تبریز قرار گیرد.

1744024
صبح امروز، رضا اسدی به عنوان یکی از هافبک‌های دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی کی‌روش در فهرست اعلام‌شده فدراسیون حاضر بود تا به عنوان تنها نماینده تراکتور در جمع ملی‌پوشان، بار دیگر به نفرات منتخب تیم ملی راه پیدا کند.
اسدی که با سه گل زده به عنوان برترین گلزن تیمش شناخته می‌شود، حالا با برخورداری از شانس حضور در اردوی تیم ملی می‌تواند خاطرات دوران نه‌چندان موفقش در پرسپولیس را به دست فراموشی بسپارد و با انگیزه‌های مضاعفی در ادامه فصل برای تراکتور به میدان برود. البته که او با ترافیک موجود در خط میانی تیم ملی کار سختی برای قرارگرفتن در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی خواهد داشت اما او پیشتر هم سابقه حضور در تیم ملی را داشته و قطعا می‌تواند برای این رقابت جذاب آماده باشد.

1744025

دیدگاه‌ها