کد خبر : 1843198 | 20 شهریور 1401 ساعت 13:55 | 1.8K بازدید | 1 دیدگاه

گلی که برای فرار از شکست هوادار کافی نبود

هوادار بعد از شکست در برابر پرسپولیس امیدوار بود در رفسنجان و در برابر مس با ارایه یک بازی رو به جلو به سه امتیاز برسد.

گلی که برای فرار از شکست هوادار کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، معادلات برای هوادار در بازی با مس رفسنجان خوب پیش نرفت و حملات پر دامنه مس دو گل برای این تیم به ارمغان آورد اما گل عزت پورقاز تیم هوادار را به بازگشت به بازی امیدوار کرد.

در دقیقه 64 ضربه کرنر از سوی معین عباسیان روی تیر دو به عزت پورقاز رسید و این بازیکن بعد از کنترل توپ و چرخش و با پای چپ دروازه مس را باز کرد تا فاصله به حداقل برسد. عزت پورقاز پیش ازاین در بازی های دوستانه برای تیم هوادار گلزنی کرده بود و این اولین گل او در فصل جاری مسابقات بود. این مدافع باتجربه در دوران حضور در تیم سپاهان در یک فصل با 6 گل گلزن ترین مدافع میانی لیگ برتر لقب گرفت اما در بازی با مس گل او برای فرار از شکست کافی نبود.

البته تیم هوادار بعد از گل عزت پورقاز دست به حمله زد تا به نتیجه مساوی دست پیدا کند. تراکم مسی ها در خط دفاع موجب شد تا تیم میهمان برای زدن گل دوم به شوت از راه دور و ضربات ایستگاهی روی بیاورد اما این تلاش ها جواب نداد و در نهایت مس با نتیجه دو بر یک برنده شد تا به اولین پیروزی خود دست یابد.

1744046

در این بازی اگر چه تیم هوادار شکست خورد اما متوجه شد برای گلزنی روی ضربات ایستگاهی می تواند به گل برسد. عزت پورقاز که در ابتدای دوران بازیگری اش مهاجم بود روی این ضربات با جایگیری خوب و ضربات عالی تیمش را به گل می رساند.

دیدگاه‌ها