کد خبر : 1843216 | 20 شهریور 1401 ساعت 14:23 | 36.5K بازدید | 15 دیدگاه

حرکت جوانمردانه فاتی؛ عذرخواهی پس از گلزنی (عکس)

آنسو فاتی شب گذشته پس از گلزنی به کادیز و به نشانه همدردی با هواداران این باشگاه، گلش را جشن نگرفت و عذرخواهی کرد.

حرکت جوانمردانه فاتی؛ عذرخواهی پس از گلزنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته پنجم لالیگا به خانه کادیز رفت تا یک بازی خارج از خانه انجام دهد. بارسلونا در این مسابقه با گل‌های فرانکی دی‌یونگ و روبرت لواندوفسکی با نتیجه 2-0 از حریف پیش افتاده بود که در دقیقه 82 داور در سوت خود دمید و بازی را متوقف کرد. ابتدا تا چند ثانیه مشخص نبود که علت ایجاد وقفه در بازی چه بوده است. ولی حضور نیروهای امداد پزشکی نشان می‌داد حادثه‌ای رخ داده است. سپس مشخص شد حال یکی از تماشاچی‌ها بد شده است. او هواداری سالمند بود که روی صندلی‌‌های ورزشگاه خوابانده شده بود و تیم پزشکی سعی می‌کرد او را احیا کند.

1744079
1744080

 بازی پس از 30 دقیقه وقفه از سر گرفته شد و بارسا در ادامه توانست دو گل دیگر توسط آنسو فاتی و عثمان دمبله بزند و برتری خود را پرگل تر کند. فاتی و دمبله پس از گلزنی و به نشانه همدردی با هواداران کادیز خوشحالی نکردند. فاتی حتی پس از گلزنی از هواداران کادیز عذرخواهی هم کرد.

1744081

آنسو فاتی در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار موندودپورتیوو گفت:« امشب فوتبال کمترین اهمیت را دارد. ما همه نگران وضعیت هوادار کادیز بودیم و برای او بهبودی هر چه سریع تر را آرزو می کنم. دوست نداشتم گلم را جشن بگیرم. از هواداران کادیز هم عذرخواهی می کنم.»

 دمبله هم گفت:« زندگی و سلامت انسان ها مهمتر از هر چیز دیگری از جمله فوتبال است. برای هوادار کادیز آرزوی بهبودی می کنم. دوست نداشتم با شادی گل، هواداران کادیز را ناراحت کنم.»

دیدگاه‌ها