کد خبر : 1843217 | 20 شهریور 1401 ساعت 14:48 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

حتی ریکانی مصدوم هم به کار ما می‌آید

فیروزی: چرا تعویض ما را به تاخیر انداختند؟

سرپرست نفت آبادان نسبت به اتفاقات جدال با تراکتور در تبریز خصوصا در صحنه درخواست این تیم برای تعویض معترض است.

فیروزی: چرا تعویض ما را به تاخیر انداختند؟

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در شرایطی در تبریز با شکست به کار خود برابر حریف پایان داد که در ثانیه‌های پایانی رضا اسدی گل تیمش را به ثمر رساند. سرپرست نفت آبادان نسبت به برخی اتفاقات رقم خورده در این بازی معترض است که در ادامه صحبت‌های علی فیروزی را خواهید خواند.

سرپرست نفت درباره دلیل اخراج بهنام سراج در این بازی اینطور گفت: در آن صحنه تیم صنعت نفت آبادان قصد تعویض داشت و ما منتظر بالا رفتن تابلوی تعویض بودیم. در همین حال مسئول مربوطه با بازیکنان تیم حریف صحبت می کرد و با وجود اصرار ما هیچ واکنشی نشان نمی‌داند. در همین حال آقای سراج کاملاً محترمانه و مودبانه درخواست کردند که به سرعت این تعویض انجام شود و فقط گفتند سریعتر تعویض انجام شود. تیم ما ده نفره در زمین حضور داشت و ما باید طبق قانون دو تعویض می کردیم.

وی ادامه داد: اما نمی‌دانم در آن میان چه شد که یکباره داور به سمت آقای سراج آمد و او را اخراج کرد. وقتی بازیکن می‌بیند مربی محترمی که تنها ارائه راهکار فنی و تجربه می‌کند، اخراج می‌شود از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.  به نظرم این اخراج به دلیل سهل انگاری داور خط و یکی از مسئولان کنار زمین بود.

علی فیروزی درباره گل تراکتور و اعتراض پرکاس در این صحنه، گفت: گل تراکتور در شرایط آفساید به ثمر رسید. اما الان صحبت در این باره چه فایده‌ای دارد؟ مگر در بازی نفت مسجد سلیمان که در شهر خودمان، پنالتی اشتباه گرفتند و کلی از کارشناسان در این باره صحبت کردند، اتفاقی افتاد؟ تیم ما در 3 بازی متوالی از داوری متضرر شد. آقای حیدری داور بسیار خوبی است و عملکرد قابل ستایشی دارد؛ اما کمک داور در اعلام این آفساید تحت تاثیر جو مسابقه و هواداران تراکتور قرار گرفت.

فیروزی درباره غیبت کاپیتان این تیم نیز اینطور توضیح داد: طالب ریکانی بازیکن متعصب و کاپیتان تیم ما است. حتی با وجود مصدومیت و فقط به صرف حضور در لیست تیم، باعث روحیه بازیکنان، هواداران و اعضای تیم می‌شود. چرا که همه برای او احترام قائل هستند. به هر حال صلاحدید کادرفنی بر این منوال بود که برای درمان اساسی مصدومیتش، فکری اساسی بکند و به طور کامل در خدمت تیم باشد. هنوز میزان دقیق رفع مصدومیت او مشخص نیست و امروز مشخص می‌شود. حسن بیت سعید هم دیگر بازیکن باتجربه و با تعصب تیم است که دچار مصدومیت بود و با رفع کامل مشکل در ترکیب قرار می‌گیرد.

وی درباره برنامه صنعت نفت آبادان، در تعطیلات لیگ برتر گفت: بعد از چند روز تعطیلی و استراحت، کار را استارت خواهیم زد. انشاالله بعد از این موضوع، تمرینات آغاز و تلاش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر پیگیری می‌شود.

دیدگاه‌ها