کد خبر : 1843225 | 20 شهریور 1401 ساعت 15:24 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیت ادامه‌دار علی کریمی و بازگشت حسینی

هافبک ایرانی کایسری اسپور برای دومین مسابقه پیاپی دور از فهرست نفرات این تیم است.

مصدومیت ادامه‌دار علی کریمی و بازگشت حسینی

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در شرایطی امسال به همکاری‌اش با کایسری اسپور ادامه داده و یکی از اعضای این تیم به شمار می‌رود که طی پنج هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه، فقط دو بار در زمین حضور یافته و در سه دیدار بنابر دلایل مختلف فرصت بازی به دست نیاورده است.

هافبک ایرانی کایسری اسپور در هفته اول سوپر لیگ ترکیه مقابل بشیکتاش در ترکیب تیمش بود، اما پس از دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد تا در دومین مسابقه فصل غایب باشد.

علی کریمی در سومین مسابقه برابر باشاک‌شهیر استانبول دوباره به ترکیب تیمش بازگشت، اما در دو دیدار گذشته  مقابل گیرسون اسپور و فنرباغچه بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشته که امروز هم همین روند برای او ادامه دارد و این بازیکن در لیست کایسری اسپور برای بازی با آنتالیا اسپور قرار نگرفته است.

1744107

تیم فوتبال کایسری اسپور از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در چارچوب هفته ششم سوپر لیگ ترکیه در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده دوازدهمی گیرسون اسپور خواهد رفت که برخلاف علی کریمی، سید مجید حسینی در لیست اولیه تیمش دیده می‌شود.

سید مجید حسینی که طی پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه همواره در ترکیب کایسری اسپور حضور داشته، در دیدار اخیرشان برابر فنرباغچه بخاطر آسیب دیدگی شدید از ناحیه سر تعویض و به بیمارستان منتقل شد، اما با بهبود مصدومیت در لیست دیدار امشب مقابل آنتالیا اسپور قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها