کد خبر : 1843226 | 20 شهریور 1401 ساعت 15:29 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیت تلخ علیه تکمیل بازگشت بزرگ برزیل

ریکاردو لوکارلی، ستاره با تجربه تیم ملی والیبال برزیل در اواخر ست چهارم دیدار برابر لهستان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

مصدومیت تلخ علیه تکمیل بازگشت بزرگ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لهستان و برزیل شب گذشته در دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ٣-٢ به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا شاگردان گربیچ یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شوند.

تصور می شد مانند بیشتر بازی های قبلی برزیل، یواندی لئال ستاره اول این تیم باشد اما این ریکاردو لوکارلی بود که نمایش فوق العاده‌ای از خود ارائه داد و بهترین بازیکن تیم رنان دالزاتو مقابل لهستان بود. قدرتی‌زن با تجربه تیم ملی والیبال برزیل در طول مسابقه با سرویس ها و آبشار های فوق العاده خود حریف را اذیت کرد و درخشان ظاهر شد.

در حالی که بازی دیشب در ست چهارم با برتری برزیل دنبال می شد یک اتفاق تلخ برای این تیم رخ داد. جایی که ریکاردو لوکارلی دچار آسیب‌دیدگی شد. این بازیکن ابتدا تصمیم گرفت به کار خود ادامه دهد اما از شدت درد قادر به انجام این کار نبود و زمین را ترک کرد. لوکارلی تا قبل از خروج از زمین ١٨ امتیاز برای برزیل کسب کرد و شاید اگر او مصدوم نمی‌شد نتیجه دیگری رقم می خورد و تیم دالزاتو به جای لهستان راهی فینال می شد.

دیدگاه‌ها