کد خبر : 1843234 | 20 شهریور 1401 ساعت 15:55 | 29.9K بازدید | 7 دیدگاه

کوکه:

رئال شانس اول است، بارسا دوم؛ ما هم تلاش می‌کنیم

کوکه، کاپیتان اتلتیکو، رئال مادرید و بارسا را مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا می داند اما احتمال قهرمان شدن اتلتیکو را هم رد نمی کند.

رئال شانس اول است، بارسا دوم؛ ما هم تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در هفته پنجم لالیگا موفق شد در ورزشگاه خود سلتاویگو را 4-1 شکست دهد. با این پیروزی، اتلتیکو به رتبه چهارم رسید و در فاصله سه امتیازی بارسلونا قرار گرفت. بارسا موقتا صدرنشین است اما اگر رئال امروز مایورکا را شکست دهد، با دو امتیاز بیشتر از بارسا به صدر خواهد رسید. 

1744044

کوکه، کاپیتان اتلتیکو، که در بازی برابر سلتا یک پاس گل داد، رئال را شانس اول قهرمانی می داند. او در مورد مدعیان قهرمانی این فصل لالیگا گفت:« رئال مدافع عنوان قهرمانی است و باید به این تیم احترام گذاشت. بارسلونا هم به خوبی خودش را تقویت کرده است. ما سعی خواهیم کرد تا هفته های پایانی یکی از شانس های قهرمانی باشیم و بازی به بازی پیش می رویم. باید دید وقتی به مقطع پایانی فصل می رسیم، در کجای جدول هستیم.»

کوکه ادامه داد:« پیش بینی از الان سخت است ولی در ماه آوریل بهتر می توان نظر داد. ما تلاش خودمان را می کنیم تا رقیب رئال و بارسا باشیم. رئال شانس اول است و بارسلونا هم شانس دوم. امیدوارم فصل جاری اتلتیکو تیمی باشد که حریفان از رویارویی مقابلش هراس داشته باشند و به آن احترام بگذارند. اگر بتوانیم تا هفته های پایانی همچنان مدعی باشیم، هیچ احتمالی را رد نمی کنم و شاید قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها