کد خبر : 1843235 | 20 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 53.6K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش؛

امباپه مدیون بخشنده‌ترین زوج فوتبال اروپا

کیلیان امباپه در فصل جاری هنوز موفق به ارسال پاس گل نشده و هفت گل او در لیگ فرانسه نیز روی پاس های نیمار و لیونل مسی به ثمر رسیده است.

امباپه مدیون بخشنده‌ترین زوج فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته موفق شد در هفته هفتم لیگ یک فرانسه به سختی میهمان خود برست را با یک گل شکست دهد. در این بازی نیمار روی پاس لیونل مسی برای پی اس جی گلزنی کرد. به این ترتیب تعداد پاس گل‌های لیونل مسی به هفت پاس گل در فصل جاری رسید و با نیمار برابر شد.

1743812

  تا به اینجای فصل، نیمار و مسی بیش از هر بازیکنی در فوتبال اروپا پاس گل داده اند. نکته جالب اینکه کیلیان امباپه در فصل جاری هنوز موفق به دادن پاس گل نشده است. او بهترین گلزن پی اس جی هم نیست و نیمار بالاتر از او قرار دارد. ستاره برزیلی در لیگ فرانسه هشت گل زده و در سوپرجام فرانسه نیز دو گل به ثمر رساند. امباپه هفت گل در لیگ زده و دو گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. آمار گلزنی مسی هم چهار گل است. او سه گل در لیگ و یک گل نیز در سوپرجام زده است.

1743799

هفت گل از 9 گل امباپه روی پاس های مسی و نیمار بوده است. مسی به امباپه چهار  پاس گل داده و نیمار هم به ستاره فرانسوی سه پاس گل داده است. سه پاس گل دیگر مسی برای نیمار بوده است. نیمار هم یک پاس گل به مسی داده است.

1743794

امباپه در فصل گذشته موفق شد 26 پاس گل در 46 بازی بدهد و از این حیث در پی اس جی رکورددار بود اما او فصل جاری از این حیث افت فاحشی داشته است. پس از امباپه، لیونل مسی با 15 پاس گل قرار داشت. آنخل دی‌ماریا و نیمار نیز 9 و هشت پاس گل دادند.

دیدگاه‌ها