کد خبر : 1843165 | 20 شهریور 1401 ساعت 11:27 | 46.7K بازدید | 5 دیدگاه

نگرانی PSG؛ درگیری دوباره بین نیمار و امباپه؟

به نظر می‌رسد که جنجال پیرامون رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، تمام شدنی نیست.

نگرانی PSG؛ درگیری دوباره بین نیمار و امباپه؟

به گزارش "ورزش سه"، رابطه نیمار و امباپه حتی پیش از شروع فصل جدید خدشه‌دار شده بود و تاکید بسیاری از رسانه‌ها روی بندی از قرارداد جدید این ستاره فرانسوی که خواهان فروش نیمار شده بود، باعث شد که همه چیز از ابتدای فصل برای آنها تیره و تار باشد. 
این موضوع به خوبی در تمرینات پیش فصل مشهود بود و این بازیکن برزیلی نشان داد که دیگر رابطه دوستانه و صمیمی گذشته را با امباپه ندارد و از شایعاتی که به گوشش رسیده به شدت دلخور است. 
او حتی چند توییت را لایک کرد که در آن‌ها به این موضوع اشاره شده بود که امباپه با امضای قرارداد جدیدش عملا خود را مالک و مدیر باشگاه پی اس جی می‌داند. 
از سوی دیگر، امباپه نیز در زمین بازی نشان داد که می‌خواهد خودش ستاره اصلی پی اس جی باشد و کشمکش بر سر ضربه پنالتی یا پاس ندادن توپ به او صحنه‌های عجیبی را در زمین رقم زد. 

1739912
حالا به نظر می‌رسد که خودخواهی این بازیکن و پاس ندادن به نیمار در بازی برابر یوونتوس که با پیروزی 1-2 پی اس جی به پایان رسید، بار دیگر آتش این درگیری را شعله‌ور کرده است. 
این بازیکن که توپ را در اختیار داشت به سمت زاویه بسته دروازه حرکت کرد و با این که نیمار بدون یار مستقیم مقابل دروازه خالی بود، حاضر نشد به او پاس بدهد و خودش به سمت دروازه شوت زد که در نهایت به بیرون رفت. این اتفاق خشم شدید نیمار را به همراه داشت.
گفته می‌شود این موضوع باعث نگرانی مدیران و کادر فنی پی اس جی شده است و آن‌ها سعی دارند بار دیگر این مشکل را نیز به شکلی حل و فصل کنند که بیش از این دردسرساز نشود.

دیدگاه‌ها