کد خبر : 1843239 | 20 شهریور 1401 ساعت 17:12 | 21.3K بازدید | 14 دیدگاه

ِلوا روی دور گلزنی

بارسا با لواندوفسکی در مونیخ؛ بوی انتقام می‌آید

روبرت لواندوفسکی آماده و سرحال به بازی برابر تیم سابق خود رسیده و این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست که به انتقام از بایرن مونیخ فکر می‌کنند.

بارسا با لواندوفسکی در مونیخ؛ بوی انتقام می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در بهترین شرایط بدنی و روحی ممکن به بازی با بایرن مونیخ رسیده است. بارسا سه‌شنبه در مونیخ بازی مهمی برابر بایرن پیش رو دارد و پس از سه شکست سنگین و تحقیرآمیز در دو سال گذشته، به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند. بدون شک، روبرت لواندوفسکی، مهم‌ترین بازیکن بارسا در این بازی خواهد بود و امید اول گلزنی کاتالان‌هاست.

1744117

لواندوفسکی در تابستان امسال و پس از تلاش بسیار از بایرن جدا شد و به بارسا پیوست. او خیلی زود درخشش را شروع کرده و به محبوب‌ترین بازیکن در میان هواداران بارسا نیز تبدیل شده است. لوا در لالیگا شش گل زده و در لیگ قهرمانان نیز توانست هفته قبل برابر ویکتوریا پلژن هت‌تریک کند. 

1742152

شکل جدایی او از بایرن به گونه‌ای بود که خشم هواداران بایرن را موجب شد و بسیاری از آنها منتظر بازی سه‌شنبه هستند تا اعتراض خود را به او در ورزشگاه نشان دهند. قطعا یک جو ملتهب را بر علیه لواندوفسکی شاهد خواهیم بود. لوا، فصل قبل در همه رقابت‌ها 50 گل برای بایرن زد و روند گلزنی‌های او در بارسا نیز متوقف نشده است.

1738448

او شب گذشته بازی برابر کادیز را از روی نیمکت شروع کرد و ژاوی به او استراحت داده بود. ستاره لهستانی از دقیقه 57 وارد زمین شد و هشت دقیقه بعد موفق به گلزنی شد. لوا در دقیقه 86 به آنسو فاتی پاس گل داد. این اولین پاس گل او با پیراهن بارسلونا بود. او به غیر از بازی برابر رایووایه‌کانو در هفته اول لالیگا، در تمام بازی‌های بارسا موفق به گلزنی شده است. ستاره لهستانی قطعا انگیزه بالایی برابر تیم سابق خود دارد. آیا او یک تنه انتقام همه شکست‌های تحقیرآمیز اخیر بارسا را از بایرن می‌گیرد؟ باید منتظر ماند.

دیدگاه‌ها