کد خبر : 1843245 | 20 شهریور 1401 ساعت 17:28 | 15K بازدید | 4 دیدگاه

سپاهان نزدیک بود از خودی بخورد!(عکس)

شوت هافبک آلومینیوم در تقابل با سپاهان و تیم سابق خود با کمترین اختلاف از کنار دروازه رد شد.

سپاهان نزدیک بود از خودی بخورد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در شرایطی موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه مقابل سپاهان شد که ممکن بود تساوی آنها با برد عوض شود و دومین پیروزی این فصل را در یک جدال سخت به دست بیاورند، اما جدی‌ترین موقعیت این تیم با شوت قائدرحمتی با کمترین فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

محمود قائدرحمتی که سابقه حضور در سپاهان را دارد، مثل همیشه دیروز برای آلومینیوم به میدان رفت و نمایش خوبی در خط میانی این تیم داشت که بازی موثر این بازیکن می‌توانست با زدن یک گل کامل شود و تیمش را به سه امتیاز در نقش جهان اصفهان برساند.

1744130

شماره ۱۰ آلومینیوم که فصل گذشته دو گل سه امتیازی مقابل صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز به ثمر رسانده بود، دیروز هم در آستانه رقم زدن این اتفاق برابر تیم سابق خود بود، اما شوت فنی و دقیق این بازیکن در دقیقه ۸۰ با کمترین فاصله از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد تا سید پیام نیازمند با عصبانیت بر سر مدافعان تیمش که بازیکن ایرالکو را رها کرده بودند، فریاد بزند.

با وجود اینکه جدی‌ترین موقعیت بازی آلومینیوم مقابل سپاهان تبدیل به گل نشد، اما آنها توانستند برای سومین بازی متوالیِ خارج از خانه شکست‌ناپذیر بمانند و روند خوب خود را با ایجاد دو موقعیت جدی و بسته نگه داشتن دروازه در اصفهان ادامه بدهند.

1744131

دیدگاه‌ها