کد خبر : 1843263 | 20 شهریور 1401 ساعت 18:59 | 26.4K بازدید | 3 دیدگاه

حق او بیشتر از اینهاست

آنچلوتی: عصبانیت آسنسیو؟ او را کاملا درک می‌کنم

کارلو آنچلوتی در پایان بازی با مایورکا و در واکنش به عصبانیت شدید مارکو آسنسیو از نیمکت‌نشینی، گفت که این بازیکن را درک می‌کند و او همچنان در برنامه هایش جای دارد.

آنچلوتی: عصبانیت آسنسیو؟ او را کاملا درک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعت 16:30 امروز در چارچوب هفته پنجم لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف مایورکا رفت و در نهایت موفق شد به برتری 4-1 برسد. برای رئال در این بازی فده والورده، رودریگو، وینیسیوس و آنتونیو رودیگر گلزنی کردند.

1744176

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در پایان بازی گفت:« با اینکه گل اول را دریافت کردیم ولی خونسردی‌مان را از دست ندادیم. می دانستیم که گل تساوی را خواهیم زد و در ادامه می توانیم گل های بعدی را بزنیم. با این مهاجمان باکیفیت، قدرت لازم برای برگرداندن نتیجه را داشتیم. نیمه اول خیلی عالی نبودیم ولی در نیمه دوم از هر نظر بهتر شدیم.»

تردید بین ادن هازارد و رودریگو برای خط حمله:« در مقایسه با رودریگو من توقعات متفاوتی از هازارد دارم. رودریگو در نیمه دوم مهاجم نوک بازی کرد و در مجموع از عملکرد هر دو بازیکن راضی هستم.»

1744157

درخشش فده والورده:« او یک بازیکن همه کاره است. هافبکی توانا و بزرگ که در خط حمله هم می تواند بازی کند. فصل جاری از او خواسته ام نزدیک تر به دروازه بازی کند و حالا بیشتر گل می زند. از او گل های بیشتری هم خواهید دید. والورده فوتبالیست و ورزشکاری فوق العاده است.»

1744165

مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد. کارلتو در این رابطه گفت:« آسنسیو را کاملا درک می کنم و با او موافقم. می دانم که استحقاق بیشتری دارد. همچنان روی او حساب می کنم.»

دیدگاه‌ها