کد خبر : 1843267 | 20 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 44.8K بازدید | 9 دیدگاه

هازارد تعویض شد؛ کارلتو از تصمیمش برمی‌گردد؟

ادن هازارد که قرار است جای کریم بنزمای مصدوم را در رئال مادرید پر کند امروز در جریان پیروزی 4-1 مادریدی‌ها مقابل مایورکا نتوانست جزء گلزنان این تیم باشد.

هازارد تعویض شد؛ کارلتو از تصمیمش برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در حالی مقابل مایورکا ایستاد که ستاره اصلی‌اش را در اختیار نداشت. کریم بنزما؛ ماشین گلزنی فرانسوی که کارلو آنچلوتی مدعی است در دیدار قبلی رئال مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان دچار مشکلی کوچک شده است. مشکل بنزما در حدی است که او دست کم چند بازی را از دست بدهد. آنچلوتی در غیاب او به ادن هازارد میدان داد تا این بازیکن بلژیکی جای خالی بنزما را پر کند.

1744186

هازارد تا این لحظه شصت دقیقه در نقش جدیدش، جایگزین کریم بنزما، بازی کرده است. هازارد که در گلاسکو به جای بنزمای مصدوم وارد میدان شد حتی موفق شد دروازه تیم اسکاتلندی را باز کند. آن گل هفتمین گل هازارد در شصت و نهمین بازی او برای رئال بود. هفت گل در سه سال حضور او در رئال؛ بعد از انتقال بزرگ در ژوئن 2019.

البته باید پذیرفت که پر کردن جای خالی بنزما اصلا ساده نیست. او کسی است که برای رئال 327 گل به ثمر رسانده است. اما زمانی که ادن هازارد با پیراهن آبی چلسی می‌درخشید به نظر می‌رسید او فوتبالیستی است که می‌تواند چنین نقش‌های بزرگی را به عهده گرفته و از پس‌شان برآید.

1744187

رئال امروز موفق شد با اینکه ابتدا از مایورکا عقب افتاد ولی در نهایت با نتیجه 4-1 پیروز شود اما این بازی چندان دلخواه هازارد نبود. در روزی که چهار بازیکن رئال مادرید حتی مدافعی مثل رودیگر گلزنی کردند ستاره بلژیکی در زمین کمتر موثر بود تا در دقیقه 59 تعویض شود. باید دید آیا آنچلوتی در بازی‌های بعدی هم او را به عنوان جانشین بنزما به زمین می‌فرستد؟

دیدگاه‌ها