کد خبر : 1843277 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:15 | 13K بازدید | 6 دیدگاه

شروع سریع حامد لک برای گل‌سازی(عکس)

دروازه‌بان مس رفسنجان روی گل دوم تیمش در دیدار با هوادار تاثیرگذار بود.

شروع سریع حامد لک برای گل‌سازی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید این فصل متفاوت‌ترین سال فوتبالی حامد لک باشد؛ جایی که او آرامش بیشتری در مس رفسنجان دارد و توانسته شرایط ایده‌آلی از نظر فنی و زندگی حرفه‌ای برای خودش به وجود بیاورد و تبدیل به یکی از بهترین‌های تیمش در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر شود و عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

حامد لک که در پنج هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر فقط یک گل در نخستین بازی مقابل نساجی مازندران دریافت کرده بود، در شرایطی دیروز هم برابر هوادار دروازه خود را باز شده دید که دوباره عکس‌العمل خاص خود را  با باز کردن کامل دست و پاها مقابل شوت عزت‌الله پورقاز به نمایش گذاشت، اما توپ به گوشه‌ترین نقطه دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

1744209

این دروازه‌بان با تجربه با وجود دریافت یک گل مقابل هوادار، بارها با واکنش‌ها و به ویژه خروج‌های به موقع اجازه نداد شاگردان ساکت الهامی به خواسته خود برسند و آنها را ناکام گذاشت که یکی از مهار توپ‌ها و شروع مجدد سریع او منجر به زدن گل دوم و برتری مس رفسنجان شد.

حامد لک در دقیقه ۵۷ دیدار مقابل هوادار پس از اینکه پرش بلند و خروج موفقی روی توپ ارسالی از جناح چپ داشت، با دید مناسب سریع بازی را به جریان انداخت و توپ را به رامتین سلیمان‌زاده رساند تا این بازیکن باهوش، با یک پاس در عمق تماشایی و رو به جلو، محمدحسین کریم‌زاده را در موقعیت عالی قرار بدهد و گل دوم تیمش را بزند.

حالا حامد لک پس از ثبت چهار کلین‌شیت پیاپی در لیگ برتر، توانست یک کار جدید انجام بدهد و در کنار بسته نگه داشتن دروازه خود در بیشتر مسابقات این فصل، روی ساخت گل هم موثر باشد.

دیدگاه‌ها