کد خبر : 1843283 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:37 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت مهندس رفسنجانی‌ها برای اولین برد فصل

کاپیتان مس رفسنجان در هفته ششم موفق شد اولین برد تیمش را جشن بگیرد تا بار دیگر را در مسیر کسب نتیجه قرار گیرند.

بازگشت مهندس رفسنجانی‌ها برای اولین برد فصل

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد که فصل گذشته یکی از مدعیان کسب عنوان برترین پاسور و بازیساز لیگ بود و در نهایت در رقابتی نزدیک این عنوان را به سعید صادقی واگذار کرد، در جدال روز گذشته تیمش مقابل هوادار تهران عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت و روی دو صحنه تیمش را در مسیر برد قرار داد.

آذرباد در صحنه منجر به گل اول تیمش با توپ‌ربایی مناسب و در ادامه کنترل و حرکت رو به جلوی 40 متری در کناره زمین ، با ارسال به محوطه هم تیمی‌اش را در موقعیت گلزنی قرار داد که دفع ناقص این توپ، موقعیت گلزنی را در اختیار حسینی قرار داد تا او نارنجی‌پوشان را به گل اول این بازی برساند.

کاپیتان مس رفسنجان در صحنه دیگری، توپ در عمق مناسبی را در اختیار لوسیانو قرار داد که بعد از چرخش این مهاجم برزیلی و در آستانه گلزنی، با خطای پنالتی متوقف شد. در شرایطی که شاید تصور می‌شد با توجه به ناکامی منشا در آخرین پنالتی‌ای که برای این تیم زده بود، آذرباد اینبار مامور زدن پنالتی شود، او برای بالا بردن روحیه مهاجم نیجریه‌ای تیمش توپ را در اختیار وی قرار داد که از بدشانسی بار دیگر منشا در گلزنی از نقطه پنالتی ناکام بماند.

آذرباد که در نقل و انتقالات تابستانی یکی از گزینه‌های جدایی از مس رفسنجان و حضور در استقلال محسوب می‌شد، در نهایت در جمع شاگردان محمد ربیعی به کار خود ادامه داد و باید دید در فصل پیش رو چه آماری از حیث بازیسازی و گلسازی به خود اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها