کد خبر : 1843289 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:50 | 9.1K بازدید | 6 دیدگاه

داوید آلابا:

بلینگام می‌تواند یک تیم را رهبری کند

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، جود بلینگهام، ستاره جوان دورتموند را مورد ستایش قرار داده است.

بلینگام می‌تواند یک تیم را رهبری کند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جود بلینگهام، هافبک 19 ساله و انگلیسی دورتموند، یکی از مهم ترین بازیکنان پنجره تابستانی سال آینده خواهد بود. بعد از سپری کردن دورانی درخشان در بوندسلیگا، این بازیکن به شدت مورد توجه تیم های بزرگی مانند رئال مادرید و لیورپول قرار گرفته و قیمت انتقال او نیز بالاتر از 100 میلیون یورو تعیین شده است. جود بلینگهام در جام جهانی نیز احتمالا در لیست تیم ملی انگلیس قرار داشته و می تواند در ترکیب سه شیرها به میدان برود.

1730622

حالا داوید آلابا که تجربه بازی برابر این ستاره جوان را با لباس بایرن مونیخ در کارنامه دارد، مدعی شد جود بلینگهام قدرت رهبری بالایی داشته و در این سن و سال نیز اینقدر تواناست که بتواند نتیجه یک مسابقه را تعیین کند.

داوید آلابا گفت: "در مورد جود بلینگهام به عنوان یک بازیکن، می توانم بگویم که او یکی از بزرگ ترین استعدادهای فوتبال جهان در خط میانی به شمار می آید. این عملکرد جود بلینگهام در سن جوانی فوق العاده است و به نظر می رسد این بازیکن تنها سن در 19 سالگی این قدرت را دارد که تیمی را رهبری می کند. بلینگهام هرگز خودش را در زمین پنهان نمی کند و از همین حالا اینقدر توانایی دارد که نتیجه یک مسابقه را با سبک بازی خود تعیین می کند."

دیدگاه‌ها