کد خبر : 1843291 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:59 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

ایرانی‌های کایسری اسپور امشب بازی نمی‌کنند

دو ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در فهرست نفرات این تیم برابر آنتالیا اسپور حضور ندارند.

ایرانی‌های کایسری اسپور امشب بازی نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده دوازدهمی آنتالیا اسپور می‌رود.

علی کریمی که در این فصل دو بار برای کایسری اسپور به میدان رفته و در سه دیدار دیگر بخاطر محرومیت یا مصدومیت حضور نداشته، امشب هم برای سومین مسابقه متوالی به دلیل آسیب دیدگی در لیست نفرات تیمش برابر آنتالیا اسپور دیده نمی‌شود.

این بازیکن که در فهرست جدید تیم ملی ایران هم قرار گرفته و دوباره مدنظر کارلوس کی‌روش بوده، باید به تهران برگردد و تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون دنبال کند.

1744224

سید مجید حسینی، دیگر ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که طی پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بود، در مسابقه امشب مقابل آنتالیا اسپور  به دلیل آسیب دیدگی در لیست تیمش نیست.

مدافع ایرانی کایسری اسپور که در دیدار هفته گذشته برابر فنرباغچه بخاطر آسیب دیدگی نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند و تعویض شد، امشب هم به دلیل مصدومیت دور از لیست تیمش است.

یاران حسینی و کریمی با دو پیروزی و سه شکست در این فصل ۶ امتیازی و تیم یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند که در صورت برتری مقابل آنتالیا اسپور به رتبه نُهم صعود می‌کند.

دیدگاه‌ها