کد خبر : 1843294 | 20 شهریور 1401 ساعت 21:40 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناتان ردموند:

بکام به من گفت تصمیم خوبی گرفتی

ناتان ردموند، کاپیتان سابق ساوتهمپتون، مدعی شد دیوید بکام به او برای امضای قرارداد با بشیکتاش توصیه‌هایی کرده است.

بکام به من گفت تصمیم خوبی گرفتی

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام با 115 بازی ملی و شش بار قهرمانی در لیگ برتر، خارج از انگلیس نیز در تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید، میلان و پاری سن ژرمن بازی کرده است. ناتان ردموند، مهاجم سابق ساوتهمپتون، که فصل گذشته و بعد از سال‌ها بازی برای این باشگاه، لیگ برتر را به مقصد بشیکتاش ترک کرد، فاش کرد که دیوید بکام او را نسبت به این انتقال تشویق کرده است.

ناتان ردموند گفت: "من و دیوید بکام در فرودگاه در انگلیس با هم برخورد کردیم و او به مقصد دیگری پرواز می‌کرد. من برای بکام توضیح دادم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و قصد دارم به کجا بروم. دیوید به من گفت بهترین دورانش بازی‌اش در کشورهای خارجی بوده، او به من توصیه‌هایی کرد و به من گفت که از این تجربه لذت ببرم.

1744230

خیلی سریع 250 بازی در لیگ برتر انجام دادم. من فکر می‌کنم این هدف بود که همیشه دوست داشتم به آن برسم و قصد داشتم تا زمانی که ممکن است در لیگ برتر بازی کنم. در هنگام کودکی می‌خواهید برای باشگاه‌های بزرگ در لیگ برتر بازی کنید و خوشبختانه من توانسته‌ام این کار را انجام دهم.

اما زمان یک چالش جدید فرا رسیده است و من مشتاقانه منتظر آن هستم. امیدوارم اینجا سریع جا بیفتم. دوران من در ساوتهمپتون رو به پایان بود و آن را کاملا لمس می‌کردم. من می‌خواستم چیز جدیدی را امتحان کنم و فکر نمی‌کنم باشگاه بهتری از بشیکتاش برای این هدف وجود داشته باشد. گزینه‌های دیگری هم داشتم، اما من به خاطر پیشنهاد باشگاه بشیکتاش، سپاسگزارم."

دیدگاه‌ها