کد خبر : 1843304 | 20 شهریور 1401 ساعت 22:53 | 23.2K بازدید | 6 دیدگاه

لیورپولی‌ها به کلوپ: چرا به صلاح استراحت ندادی؟

یکی از ستاره‌های سابق لیورپول هفته گذشته به یورگن کلوپ توصیه‌ای کرده بود که اگر به آن عمل شده بود ممکن بود قرمزها در دیدار با ناپولی شکستی تا آن حد سنگین را تحمل نکنند.

لیورپولی‌ها به کلوپ: چرا به صلاح استراحت ندادی؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه چند روزی از شکست تحقیرآمیز 4-1 لیورپول مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان می‌گذرد هواداران لیورپول به یاد توصیه‌ای افتاده‌اند که یکی از ستاره‌های سابق‌شان در آستانه این مسابقه به کادر فنی قرمزها کرده بود. عده‌ای از هواداران می‌گویند نتیجه بازی نشان داد که حق با این ستاره سابق باشگاه بوده و ای کاش یورگن کلوپ و دستیارانش حرفهای او را شنیده بودند و به آن عمل می‌کردند.

1731218

جان بارنز در آستانه دیدار روز چهارشنبه لیورپول مقابل ناپولی در مصاحبه‌ای گفته بود:" محمد صلاح به استراحت نیاز دارد. کلوپ و کادر فنی باید به او استراحت بدهند. این خیلی مهم است. وقتی صلاح در بازی عملکرد لازم را نداشته باشد کل تیم دچار مشکل می‌شود".

صلاح فصل جدید را خیلی خوب شروع کرد ولی به تدریج عملکردی ضعیف‌تر به نمایش گذاشت تا در دیدار مقابل ناپولی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود در ماه‌های اخیر را انجام دهد.

1744256

بعد از آنکه هوداران لیورپول به یاد صحبت‌های جان بارنز درباره صلاح افتادند و مصاحبه او پیش از دیدار با ناپولی خبرساز شد این ستاره سابق لیورپول در مصاحبه جدیدی با میرر گفت:"صلاح درست می‌شود. او در این فصل نتوانسته آنقدر که دلش می‌خواهد گل بزند ولی کم کم دارد به سیستم جدید تیم عادت می‌کند.

سبک بازی داروین نونیز با سبکی که فیرمینو و مانه بازی می‌کردند فرق دارد و بازیکنان حالا باید به سیستم جدید عادت کنند. پس کار آنقدرها هم که فکر می‌کنید راحت نیست. همانطور که وقتی مانه تازه به تیم اضافه شده بود و زمانی که لوئیس دیاز به لیورپول آمده بود مدتی طول کشید تا خط حمله به سبک جدید عادت کند این بار هم صلاح کمی زمان نیاز دارد تا به سیستم جدید خو بگیرد".

دیدگاه‌ها