کد خبر : 1843312 | 21 شهریور 1401 ساعت 00:08 | 50.1K بازدید | 17 دیدگاه

سکوت توخل شکست؛ از ترک چلسی بی‌نهایت ناراحتم

توماس توخل بعد از اخراج غیرمنتظره‌اش از چلسی سکوت خود را شکست و درباره آنچه رخ داده بیانیه‌ای صادر کرد.

سکوت توخل شکست؛ از ترک چلسی بی‌نهایت ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند روز از اخراج توماس توخل توسط چلسی می‌گذرد. وقتی آبی‌های لندن در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب شکست خوردند مدیران چلسی در اقدامی غیرمنتظره سرمربی آلمانی‌شان را اخراج و به فاصله کوتاهی گراهام پاتر را به عنوان سرمربی جدید تیم منصوب کردند.

توماس توخل از لحظه‌ای که خبر اخراجش روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت تا این لحظه هیچ واکنشی نشان نداده بود. او دقایقی پیش بالاخره سکوتش را شکست و در این باره بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. توخل می‌گوید از ترک چلسی بسیار ناراحت است ولی این باشگاه همچنان در قلبش جایگاهی ویژه خواهد داشت.

1744281

توخل در این بیانیه نوشت:" این یکی از سخت‌ترین بیانیه‌هایی است که تا کنون نوشته‌ام. بیانیه‌ای که سالها است امیدوار بودم مجبور به نوشتنش نشوم. از اینکه دوران حضورم در چلسی به پایان رسید بی‌نهایت ناراحتم.

چلسی باشگاهی است که در آن احساس می‌کردم در خانه خودم هستم. چه از لحاظ حرفه‌ای و چه از نظر شخصی. از همه کادر فنی، بازیکنان و هواداران متشکرم که از لحظه اول ورود به باشگاه کاری کردند که احساس کنم به خانه‌ام وارد می‌شوم.

بعد از اینکه به تیم کمک کردم قهرمان چمپیونزلیگ و جام باشگاه‌های جهان شود آنقدر احساس لذت و افتخار می‌کردم که این حس تا ابد با من خواهد ماند. به اینکه بخشی از تاریخ این باشگاه بودم مفتخرم و خاطرات نوزده ماه گذشته همیشه در قلبم جایگاهی ویژه خواهد داشت".

دیدگاه‌ها