کد خبر : 1843314 | 21 شهریور 1401 ساعت 00:38 | 50.3K بازدید | 15 دیدگاه

تيم ايران دست خالى ماند، يك ايرانى قهرمان شد؛

طلاى ارسلان به نام و كام صربستان!

على ارسلان، كشتى گير ايرانى الاصل صربستان در وزن ٧٢ كيلوگرم به عنوان قهرمانى جهان رسيد.

طلاى ارسلان به نام و كام صربستان!

به گزارش ورزش سه، ملى پوش سابق كشتى فرنگى ايران كه البته در سال هاى اخير جايى در تفكرات محمد بنا نداشت، حدود يك سال قبل با رضايت فدراسيون ايران به تيم ملى صربستان پيوست. 
او بعد از كسب مدال برنز مسابقات قهرمانى اروپا براى اولين بار زير پرچم صربستان به مسابقات جهانى پاى گذاشت؛ مسابقاتى كه اتفاقا به ميزبانى كشور صربستان برگزار مى شود.

1744285

ارسلان در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، در وزن ۷۲ کیلوگرم به روی تشک رفت. او ابتدا با نتیجه ۱۱ بر ۲ کولیک از اوکراین را برد و در یک هشتم نهایی نیز مقابل رابرت فریتچ از مجارستان ۷ بر ۳ پیروز شد. ارسلان در یک چهارم نهایی برابر اسلیوا از لیتوانی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

1744283

ارسلان در نیمه نهایی نیز مقابل ابراهیم قانم از فرانسه ۵ بر یک پیروز شد و به فینال رسید و دقایقی پیش نیز در دیدار نهایی مقابل اولوی غنی زاده از آذربایجان ۷ بر ۴ پیروز شد و به مدال طلای جهان رسید.
جالب اينكه محمدرضا مختاری نماینده ایران در این وزن مقابل ابراهیم قانم فرانسوی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر فرانسوی مقابل ارسلان، مختاری از دور رقابت ها کنار رفت.

1744286

دیدگاه‌ها