کد خبر : 1843318 | 21 شهریور 1401 ساعت 01:13 | 83.1K بازدید | 11 دیدگاه

علیرضا در حسرت اولین گل فصل ماند؛

بدشانسی محض جهانبخش در ثبت سوپر گل

فاینورد با نمایش تاثیرگذار ستاره ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل اسپارتا روتردام دست یافت.

بدشانسی محض جهانبخش در ثبت سوپر گل

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پایانی هفته ششم لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد در حالی که برای نخستین بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویسه علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در استادیوم دِ کویپ با اسپارتا روتردام رده دهمی دیدار کرد.

فاینورد در دقیقه ۵ دروازه اسپارتا روتردام را باز کرد، اما پس از آن جهانبخش که انگیزه زیادی برای خودنمایی دوباره در ترکیب تیمش داشت، در دقیقه ۱۷ یک ارسال خطرناک به مقابل دروازه فرستاد که مدافع حریف این فرصت را دفع کرد و اجازه نداد این توپ به مهاجمان فاینورد برسد.

ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه ۳۰ هم یک پاس در عمق زیبا فرستاد که خروج به موقع نیک اولیچ، گلر اسپارتا روتردام توپ را دراختیار گرفت تا برای دومین بار دروازه‌اش باز نشود.

1744294

جهانبخش که در دو مسابقه اخیرشان در لیگ اردیویسه هلند دو پاس گل داده و برابر اسپارتا روتردام نیز به دنبال یک نمایش درخشان دیگر و تثبیت خود بود، در دقیقه ۳۳ یک شوت دیدنی زد و در حالی که خود را برای خوشحالی گل آماده می‌کرد، توپ مماس به تیرک دروازه راهی اوت شد تا زیباترین گل مسابقه به ثمر نرسد.

فاینورد با زدن یک گل دیگر نیمه اول را با برتری ۲ بر صفر پشت سر گذاشت، اما در نیمه دوم نیز نمایش هجومی این تیم ادامه یافت و در حالی که جهانبخش در دقیقه ۵۴ فرصت گلزنی به دست آورد و بازهم اقدام به شوت‌زنی کرد، این بار هم ضربه او از روی خط محوطه جریمه بازهم با بدشانسی محض تبدیل به گل نشد و از کنار تیرک به اوت رفت.

1744293

در ادامه یاران جهانبخش موفق شدند یک گل دیگر بزنند و در نهایت به پیروزی ۳ بر صفر مقابل اسپارتا روتردام برسند تا ۱۶ امتیازی شوند و با دو امتیاز کمتر نسبت به آژاکس صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند بایستند.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد پس از چهار حضور تعویضی در پنج دیدار قبلی، مقابل اسپارتا روتردام تا پایان در زمین بود و نمایش خوبی در شب برد پُر گل تیمش ارائه داد.

دیدگاه‌ها