کد خبر : 1843321 | 21 شهریور 1401 ساعت 02:32 | 44.3K بازدید | 4 دیدگاه

جشن یووه خراب شد؛ یک گل مردود و چهار اخراجی

یوونتوس نه تنها گل پیروزی اش را مردود شده دید، بلکه سه اخراجی هم روی دست این تیم ماند.

جشن یووه خراب شد؛ یک گل مردود و چهار اخراجی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیداری جذاب و پربرخورد مقابل سالرنیتانا به تساوی 2-2 رضایت داد. ابتدا این تیم میهمان بود که در نیمه اول با دو گل پیش افتاد اما گلیسون برمر در ابتدای نیمه دوم یکی از گل های خورده یووه را جبران کرد و در اولین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم، لئوناردو بونوچی گل تساوی را برای یووه به ثمر رساند.
اما هنوز جنجال اصلی در راه بود. در دقیقه 5+90، روی یک ارسال از سمت راست محوطه جریمه سالرنیتانا، این آرکادیوش میلیک بود که با ضربه سر گل برتری یووه را به ثمر رساند اما داور بعد از استفاده از VAR، تشخیص داد که بونوچی علی رغم اینکه تاثیری روی توپ نداشت اما در جریان بازی بود و چون در لحظه زدن ضربه توسط میلیک در آفساید قرار داشت، این گل را نپذیرفت.
بدتر از اینکه میلیک که یک کارت زرد داشت، بعد از زدن این گل پیراهنش را از تن خارج کرده بود و با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.
این تصمیم داور خشم بازیکنان یووه را به همراه داشت و با تحریک بازیکنان سالرنیتانا، ناگهان درگیری بزرگی بین بازیکنان و کادر دو تیم رخ داد و در نهایت داور به سه نفر دیگر کارت قرمز نشان داد؛ فدریکو فازیو، مدافع سالرنیتانا و خوان کوادرادو و مکس آلگری از یووه.
حالا یوونتوسی ها برای دیدار هفته بعد در خانه مونزا، علاوه بر دو بازیکن تاثیرگذارشان، آلگری را هم روی نیمکت نخواهند داشت.

174430617443071744308

دیدگاه‌ها