کد خبر : 1843333 | 21 شهریور 1401 ساعت 09:47 | 18.2K بازدید | 25 دیدگاه

این بدترین داوری لیگ بود

بابایی: مسجد سلیمان صدرنشین واقعی لیگ است

هافبک تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید اتفاقاتی در دیدار با پرسپولیس افتاد که برد را از آن‌ها گرفت‌.

بابایی: مسجد سلیمان صدرنشین واقعی لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان موفق شد گل اول را به پرسپولیس بزند ولی در نهایت با شکست بازی را به اتمام رساند که این موضوع منجر به ناراحتی شدید یکی از بازیکنان این تیم شده است. 
اسماعیل بابایی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. یک تک به تک از دست دادیم که اگر گل می‌شد روند بازی خیلی فرق می کرد. پرسپولیس  تیم خوبی است ولی ما یک اخراجی و یک پنالتی دادیم، گل دوم پرسپولیس آفساید بود که کمک داور نگرفت‌ به نظر من بدترین روز تاریخ داوری لیگ ایران بود. اصلا مستحق باخت نبودیم حتی بازی مساوی هم نباید می‌شد باید به پیروزی می‌رسیدیم.
وی ادامه داد: تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شویم بازی را اداره می‌کردیم. بازی همه جوره دست ما بود. بعد اخراجی دادیم و من فکر می‌کنم به خاطر اتفاقات داوری در نیمه اول بود. البته ما ده نفره هم عالی بودیم و باید به تیم‌مان افتخار کنیم که این‌قدر خوب بازی کردیم. 
این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا تماشاگران پرسپولیس صندلی پرتاب کردند یا خیر گفت: من که ندیدم. در ابتدای بازی چند نفر از آنها روی نرده ایستاده بودند که داور اجازه بازی نداد و ناظر رفت و صحبت کرد و  مشکل حل شد. چون جای خیلی خطرناکی نشسته بودند.
وی در مورد اعتراض هواداران نفت مسجدسلیمان توضیح داد: آنها به داوری معترض بودند. جو متشنج شده بود که آقای مهاجری آرام‌شان کرد و چیز خاصی نبود‌.
بابایی در پایان در مورد عملکرد خوب  نفت و کیفیت این تیم مقابل تیم‌های بزرگ افزود:در بازی با استقلال آنها از ما مساوی گرفتند. در  بازی با پیکان در روز خوب‌مان باختیم. تیم خوبی داریم. آقای مهاجری سنگ تمام گذاشته‌ و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم الان ما در صدر لیگ بودیم.

دیدگاه‌ها