کد خبر : 1843381 | 21 شهریور 1401 ساعت 13:06 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدال تاکتیکی و پرهیجان مس و هوادار به نفع ربیعی

در روز شلوغ لیگ برتر که هشت بازی در آن برگزار شد به بازی مس رفسنجان و هوادار توجه کمتری شد.

جدال تاکتیکی و پرهیجان مس و هوادار به نفع ربیعی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم لیگ برتر هشت بازی در یک روز برگزار شد که یکی از بازی‌های مهیج و پر گل این هفته در شهرستان رفسنجان رقم خورد.

شاید پیش از شروع این مسابقه هم پیش‌بینی می‌شد که قرار نیست امتیازات تقسیم شود و این بازی برنده دارد چرا که تیم‌محمد ربیعی ۵ هفته مساوی کرده بود و هوادار نیز در اندیشه جبران باخت پرگل به پرسپولیس بود.

در این بازی موقعیت‌های زیادی به روی دروازه‌ها خلق شد و در نهایت مهدی حسینی گل اول بازی را زد و در شرایطی که هوادار برای جبران گل خورده سراپا حمله شده روی ضدحمله گل دوم را دریافت کرد. یکی از این گل‌های خورده توسط پورقاز جبران شد تا مس رفسنجان لحظات پر استرسی را برای کسب پیروزی پشت سر بگذارد.

در نهایت این ربیعی بود که مقابل ساکت الهامی پیروز شد و بازی دو بر یک به سود مس رفسنجان به پایان رسید. تقابل این دو سرمربی چند ماه قبل در بازی مس و نساجی در کرج رخ داده بود که مس رفسنجان در ده دقیقه پایانی دو گل زد و پیروز شد. پیش از این دو برد، الهامی سه مرتبه در مصاف‌هایش با ربیعی پیروز شده بود.

اگر چه هوادار در این مسابقه شکست خورد اما مقابل تیم پرمهره مس رفسنجان بازی خوبی ارائه کرد و در هر دو نیمه حریف را در خانه تحت فشار قرار دارند. پیش از این مسابقه هر دو تیم پنج امتیازی بودند و هوادار نیز فرصت دارد با یک پیروزی وضعیت خود را در جدول تغییر بدهد.

دیدگاه‌ها