کد خبر : 1843384 | 21 شهریور 1401 ساعت 13:21 | 49K بازدید | 21 دیدگاه

بحران در بایرن؛ شورش بازیکنان علیه ناگلزمان

به نظر می‌رسد که فشارها بر یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، افزایش پیدا کرده است و حالا بازیکنان این تیم هم به جمع منتقدان پیوسته‌اند.

بحران در بایرن؛ شورش بازیکنان علیه ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و از شش بازی ابتدایی فصل سه پیروزی و سه تساوی کسب کرده است. 
تساوی 2-2 این هفته برابر اشتوتگارت در آستانه بازی برابر بارسلونا باعث شد که آنها سومین تساوی متوالی‌شان در بوندسلیگا را به ثبت برسانند و همین موضوع باعث ناراحتی بازیکنان شده است. 
ستاره‌های بزرگ این تیم مانند مانوئل نویر، جاشوا کیمیش و لئون گورتسکا همگی روز شنبه بدون این که حاضر به صحبت با رسانه‌‎ها شوند آلیانز آرنا را ترک کنند. 
توماس مولر جز معدود بازیکنانی بود که پس از این بازی حاضر به صحبت با خبرنگاران شد و گفت:« من عصبانی هستم! ما از خودمان عصبانی هستیم. ما باید به خودمان نگاه کنیم و تک تک ما باید این کار را انجام دهیم!»

1743859
روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که بعضی از ستاره‌های بایرن معتقد هستند که ناگلزمان باید به صورت جدی در تاکتیک‌هایش تجدید نظر کند. 
این اظهارات در حالی مطرح شد که این مربی آلمانی در نشست خبری پس از بازی برابر اشتوتگارت به هیچ وجه از سیستم و برنامه‌های خودش انتقاد نکرد و در عوض تیمش و حتی بازیکنانی چون سرژ گنابری، لروی سانه و جمال موسیالا را زیر سوال برد. 
به نظر می‌رسد که بازیکنان بایرن به شدت از این موضوع ناراحت و عصبانی هستند و به نوعی به این مربی آلمانی هشدار داده‌اند که بهتر است از مقصر دانستن آنها و چشم‌پوشی بر اشتباهات خودش دست بردارد.

دیدگاه‌ها