کد خبر : 1843392 | 21 شهریور 1401 ساعت 14:23 | 77.2K بازدید | 15 دیدگاه

موج اعتراضات به وینی در اسپانیا

وینیسیوس مثل نیمار شده؛ یکی به او تذکر بدهد!

در اسپانیا اعتراضات به سبک بازی وینیسیوس و شادی گل های او زیاد شده و برخی معتقدند او مثل نیمار بازیکنان مقابلش را تحریک می‌کند.

وینیسیوس مثل نیمار شده؛ یکی به او تذکر بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس فصل گذشته بود که زیر نظر کارلو آنچلوتی متحول شد و نقش مهمی در قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. او پس از کریم بنزما دومین گلزن برتر رئال مادرید در فصل گذشته بود. سبک بازی خاص وینیسیوس و دریبل های او گاهی باعث عصبی شدن بازیکنان حریف می شود. شادی گل های وینیسیوس نیز اغلب با اعتراض هواداران تیم های رقیب مواجه می شود.

1744438

در جریان بازی روز گذشته رئال مادرید برابر مایورکا در برنابئو، وینیسیوس گل دوم رئال را زد و همان شادی گل خاص خود را به نمایش گذاشت. در چند صحنه نیز دریبل های وینیسیوس باعث عصبانیت مدافعان مایورکا شد و حتی کار به درگیری لفظی خاویر آگیره، مربی مایورکا، با وینیسیوس نیز کشید.

1744435

 مربی مایورکا در پایان بازی و در مورد تنش با وینیسیوس گفت:« هر چه بود در همان زمین باقی ماند و قرار نیست چنین مسائلی در نشست های خبری مطرح شود. از نظر من همه چیز تمام شده است.»

1744436

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است که وینیسیوس در حال تبدیل شدن به یک نیمار جدید است. نیمار هم زمانی که در بارسا بود، شرایط مشابهی داشت و حرکات او در زمین با اعتراض تیم های مقابل مواجه می شد. گونزالس معتقد است که در رئال باید به وینیسیوس تذکر جدی بدهند.

1744437

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، اما مخالف این موضوع است. او به خبرنگاران گفت:« وینیسیوس یک بازیکن خاص است. سبک بازی او به گونه‌ای است که گاهی باعث عصبی شدن بازیکنان مقابل می شود و این کاملا طبیعی است. وینیسیوس همیشه دوست دارد دریبل بزند و باید او را درک کنیم. فوتبال همین است و هم رفتار وینیسیوس در زمین قابل درک است و هم عصبی شدن بازیکنان تیم مقابل. وینیسیوس به داوران و رقبا نهایت احترام را می گذارد و معتقدم اصلا نیازی نیست که سبک بازی خودش را تغییر دهد.»

دیدگاه‌ها