کد خبر : 1843399 | 21 شهریور 1401 ساعت 15:30 | 46.9K بازدید | 22 دیدگاه

گزارش مارکا

رکورد خیره‌کننده ژاوی؛ یک‌قدم تا عبور از زیدان

بارسلونا اگر در بازی بیرون خانه بعدی خود شکست نخورد، ژاوی از رکورد ویژه زین الدین زیدان عبور خواهد کرد.

رکورد خیره‌کننده ژاوی؛ یک‌قدم تا عبور از زیدان

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز سال گذشته جانشین رونالد کومان در بارسلونا شد و در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کرد ولی در نهایت موفق به کسب جام نشد. اما فصل جاری بارسا با خریدهای خوب خود، تیمی کاملا متفاوت با فصل قبل است و می توان این تیم را مدعی قهرمانی در تمام جام ها دانست.

1744445

نکته قابل توجه، شکست ناپذیری بارسلونا در زمین حریفان با هدایت ژاوی است. بارسا دو روز پیش در زمین کادیز 0-4 پیروز شد. این هفدهمین بازی متوالی دور از خانه بود که بارسا با هدایت ژاوی مغلوب نشد. حاصل کار بارسا در این 17 بازی، 12 پیروزی و پنج تساوی بوده است. بارسا پس از وقفه بازی های ملی باید در زمین مایورکا به میدان برود و اگر نبازد، رکورد ژاوی به 18 بازی بدون شکست در خانه حریفان خواهد رسید و از رکورد زیدان عبور خواهد کرد.

1722878

زین الدین زیدان ژانویه 2016 مربی رئال شد و با این تیم در 17 بازی متوالی دور از خانه شکست نخورد. آمار رئال با زیدان در آن مقطع 13 پیروزی و چهار تساوی بود. نوار شکست ناپذیری رئال در زمین سویا پاره شد. بارسا در هر شش مصاف اخیر خود در زمین مایورکا پیروز شده و با توجه به روند عالی این روزهای بارسا، می توان انتظار داشت که ژاوی از رکورد زیدان گذر کند.

دیدگاه‌ها