کد خبر : 1843400 | 21 شهریور 1401 ساعت 15:48 | 40.1K بازدید | 10 دیدگاه

شكست عجيب محسن نژاد، ضربه فنى بعد از برد!(عكس)

در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهدی محسن نژاد در دیداری عجیب و در حالی که از حریف پیش بود، ضربه فنی شد و شکست خورد.

شكست عجيب محسن نژاد، ضربه فنى بعد از برد!(عكس)

به گزارش "ورزش سه"، در سومین روز از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، مسابقات وزن 60 کیلوگرم پیگیری شد که نماینده ایران نیز مهدی محسن نژاد بود. کشتی گیر بهبهانی که سه مدال امیدهای جهان و سه مدال بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد، در نخستین تجربه خود در رقابت های جهانی ابتدا به مصاف چونگ هانجائه از کره جنوبی رفت که با ضربه فنی از سد او گذشت اما در دور دوم در مقابل قهرمان سه دوره جوانان جهان از ترکیه یعنی کرم کمال قرار گرفت که امسال در قهرمانی اروپا نیز به مدال طلا رسید.
نخستین اخطار کم کاری این مسابقه به محسن نژاد داده شد اما او با مقاومت در حالت خاک امتیاز دیگری را از دست نداد تا وقت اول با همان نتیجه ۱ بر صفر تمام شود. در وقت دوم اخطار کم کاری به حریف ترکیه ای داده شد و محسن نژاد ابتدا یک بارانداز اجرا کرد و پس از آن با اجرای یک فیتو دو امتیاز دیگر هم دریافت کرد و در ادامه همین صحنه، از بالا یک فیتوی 4 امتیاز را اجرا کرد تا نتیجه ۹ بر ۱ شود و در شرایطی که اختلاف به 8 امتیاز رسیده بود و باید کشتی تمام می شد، اما به دلیل اینکه کشتی گیر کشورمان در ادامه همان فن روی پل گیر کرد و کشتی متوقف نشد، کار ادامه پیدا کرد و در حالتی بسیار مشکوک، داوران اعلام ضربه فنی کردند و اعتراض مربیان ایران هم ثمری نداشت تا محسن نژاد این دیدار را واگذار کند و برای رسیدن به مرحله شانس مجدد منتظر حضور کرم کمال در دیدار فینال بماند.

1744471
1744472
1744473
1744474

دیدگاه‌ها