کد خبر : 1843403 | 21 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 8.1K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای مارکا

غیبت 2 بازیکن کلیدی اتلتیکو مقابل بایرلورکوزن

طبق ادعای مارکا، خوزه خیمنز و یان اوبلاک، مدافع و دروازه‌بان اتلتیکو مادرید، بازی حساس فردا برابر بایرلورکوزن در هفته دوم لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.

غیبت 2 بازیکن کلیدی اتلتیکو مقابل بایرلورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید پس از پیروزی 4-1 برابر سلتا در هفته پنجم لالیگا خود را مهیای بازی مقابل بایرلورکوزن می کند. در هفته دوم لیگ قهرمانان، اتلتیکو میهمان حریف آلمانی است و برای این بازی قطعا خوزه ماریا خیمنز، مدافع اروگوئه‌ای، را در اختیار نخواهد داشت و به احتمال بسیار زیاد، یان اوبلاک نیز غایب خواهد بود.

1741856

 هر دو بازیکن در بازی برابر سلتا غایب بودند و امروز نیز با تیم تمرین نکردند. مارکا نوشته است که اوبلاک با تیم به لورکوزن خواهد رفت و فردا پس از تست نهایی مشخص می شود که قادر به حضور در میدان خواهد بود یا خیر. طبق ادعای مارکا، اوبلاک شانس زیادی برای حضور در میدان ندارد. شنبه گذشته اوبلاک در جریان بازی برابر رئال سوسیداد مصدوم شده بود ولی در هر صورت خود را به بازی مقابل پورتو در هفته اول لیگ قهرمانان رساند. حضور در آن بازی مصدومیت او را تشدید کرد و حالا خطر از دست دادن بازی با لورکوزن را حس می کند.

1248875

لازم به ذکر است که اتلتیکو در بازی برابر پورتو پیروز شد ولی لورکوزن، تیمی که سردار آزمون را در اختیار دارد، برابر کلاب بروژ با یک گل شکست خورد. پیروزی در بازی فردا برای لورکوزن حیاتی است ولی اتلتیکو با یک مساوی هم راضی به خانه بر می گردد.

دیدگاه‌ها