کد خبر : 1843405 | 21 شهریور 1401 ساعت 16:19 | 30.6K بازدید | 9 دیدگاه

یک مصدوم دیگر؛ بیمارستان کلوپ تکمیل شد!

اندی رابرتسون به علت مصدومیت زانو در بازی مقابل ناپولی، مسابقه فردا مقابل آژاکس را از دست خواهد داد.

یک مصدوم دیگر؛ بیمارستان کلوپ تکمیل شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم یورگن کلوپ در بازی ابتدایی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب گذشته و در ایتالیا با نتیجه سنگین 4-1 از ناپولی شکست خورد. رابرتسون اسکاتلندی در آن مسابقه دچار مصدومیت زانوی پای چپ شده بود و امروز مشخص شد که این بازیکن در بازی فردا شب در ورزشگاه آنفیلد برابر آژاکس غایب خواهد بود. رابرتسون روز یکشنبه در مرکز تمرینی AXA با زانوبند حضور پیدا کرد، اما در نهایت مجوز حضور او در میدان توسط کادر پزشکی باشگاه صادر نشده است.

1744491

به نظر می رسد یورگن کلوپ در دیدار با آژاکس به کوستاس سیمیکاس این فرصت را می‌دهد تا در سمت چپ در خط دفاعی چهار نفره تیم لیورپول، جانشین اندی رابرتسون شود. بدین ترتیب این مدافع کناری با پیوستن به جمع مصدومانی چون الکس اکسلید چمبرلین، نبی کیتا، جردن هندرسون، ابراهیما کوناته، کورتیس جونز و کائویمهین کلهر، به مشکلات کلوپ می‌افزاید.

در حال حاضر مشخص نیست که رابرتسون چه مدت از میادین دور خواهد بود و قرار است سرمربی آلمانی لیورپول در نشست پیش از بازی با آژاکس در مورد او صحبت کند. در فصل جدید و در همین ابتدای کار، تعدد بازیکنان مصدوم به شکل عجیبی بالا بوده و کار لیورپول را سخت کرده است. تیاگو آلکانتارا در نیمه دوم بازی برابر ناپولی اولین بار پس از یک ماه به میادین برگشت و دیوگو ژوتا پس از مشکل همسترینگ در طول جلسه تمرینی پیش فصل در تایلند، در گودیسون پارک برابر اورتون شرایط بازی در ترکیب لیورپول را پیدا کرد. 

دیدگاه‌ها