کد خبر : 1843410 | 21 شهریور 1401 ساعت 16:58 | 29.6K بازدید | 18 دیدگاه

2 چهره متفاوت کهکشانی‌ها

آنچلوتی چه تیمی ساخته؛ رئال نیمه دوم گل نمی‌خورد

رئال مادرید تا به اینجای فصل هیچ گلی در نیمه دوم بازی های خود دریافت نکرده و در عوض گل‌های زیادی در 45 دقیقه دوم زده است.

آنچلوتی چه تیمی ساخته؛ رئال نیمه دوم گل نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی از رئال تیم فوق العاده ای ساخته است. فصل قبل او رئال را قهرمان لالیگا، سوپرجام اسپانیا و لیگ قهرمانان کرد و در شروع فصل جدید نیز رئال فاتح سوپرجام اروپا شد. رئال هر هفت بازی رسمی خود در فصل جاری را نیز پیروز شده است. رئال روز گذشته در حالی مایورکا را در برنابئو 4-1 شکست داد که گل اول را دریافت کرده بود. فده والورده قبل از پایان نیمه اول گل مساوی را زد و در دقیقه 71 نیز وینیسیوس گل دوم را به ثمر رساند. رئال با گل های دقایق پایانی رودریگو گوئس و آنتونیو رودیگر نیز برتری خود را پرگل تر کرد.

1744201

بازیکنان رئال در این بازی 22 بار اقدام به شوتزنی کردند. آمار رئال تا به اینجای فصل و پس از هفت بازی رسمی، 113 شوت، یعنی متوسط 19 شوت در هر بازی است. رئال در این هفت بازی 20 گل نیز زده و پنج گل دریافت کرده است. نکته قابل توجه اینکه رئال فصل جاری در نیمه دوم بازی‌ها، در مجموع 14 بار گلزنی کرده و هرگز گلی دریافت نکرده است. رئال همچنین در نیمه اول بازی های خود تنها 6 گل زده است. پرس مهاجمان و هافبک های رئال در نیمه دوم شدیدتر می شود و این بدون آمادگی بدنی عالی غیرممکن است.

1744203

 رئال در نیمه دوم بازی ها به ندرت اجازه خلق موقعیت گلزنی به حریفان می دهد، با این حال کارلو آنچلوتی معتقد است که ضعف نیمه اول بازی ها باید برطرف شود. پنج گل خورده در این نیمه اصلا آمار خوبی نیست. سه گل وینیسیوس و کریم بنزما در نیمه دوم بازی ها به ثمر رسیده و رودریگو هم در این نیمه دو گل زده است. 

1744159

فده والورده، لوکا مودریچ، ادن هازارد، لوکاس واسکز، داوید آلابا و رودیگر نیز دیگر گلزنان رئال در نیمه دوم بازی ها هستند. بهترین گلزنان رئال در فصل جاری هم وینیسیوس و کریم بنزما هستند. وینی در هفت بازی اخیر پنج گل زده و کریم بنزما که فعلا مصدوم است نیز چهار گله است. 

دیدگاه‌ها