کد خبر : 1843422 | 21 شهریور 1401 ساعت 17:43 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ لغو آرسنال- آیندهوون به دلیل کمبود پلیس!

به دلیل اقدامات امنیتی پلیس لندن برای برگزاری مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس، دیدار آرسنال برابر آیندهوون در لیگ اروپا لغو شد.

رسمی؛ لغو آرسنال- آیندهوون به دلیل کمبود پلیس!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر فوتبال در برخی نقاط قاره اروپا تحت تاثیر مرگ ملکه انگلیس قرار گرفته و در ابتدای هفته بود که اعلام شد مسابقات هفته هفتم لیگ برتر به این علت به زمان دیگری موکول خواهد شد. سایت یوفا امروز رسمی اعلام کرد که بازی لیگ اروپا بین دو تیم آرسنال و آیندهوون که قرار بود در روز پنج‌شنبه 15 سپتامبر برگزار شود، به تعویق افتاد و تاریخ جدید برگزاری این دیدار در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

1744530

این تصمیم به دلیل محدودیت شدید نیروهای پلیس و مسائل سازمانی مربوط به رویدادهای عزاداری عمومی برای ملکه الیزابت اخذ شده است. حتی نشریه میرر مدعی شد مسابقه بین چلسی و لیورپول در لیگ برتر نیز ممکن است به دلیل کمبود نیروهای پلیس به تعویق افتد. همچنین تقابل رنجرز مقابل ناپولی نیز به دلیل کمبود پلیس در اسکاتلند از سه شنبه به چهارشنبه موکول شد.

البته به نظر می‌رسد بقیه بازی‌های اروپایی این هفته از جمله مسابقه خانگی لیورپول مقابل آژاکس در روز سه‌شنبه و چلسی برابر سالزبورگ در روز چهارشنبه مطابق برنامه انجام شود. همچنین اتحادیه لیگ برتر امروز تایید کرد بازی‌های هفته هشتم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها