کد خبر : 1843431 | 21 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 62.9K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ ایلاری به توتی؛ برای بچه‌هایم هر کاری می‌کنم

بعد از مصاحبه جنجالی فرانچسکو توتی درباره همسرش، ایلاری توتی از طریق وکیل خود به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت برای محافظت از فرزندانش هر کاری خواهد کرد.

پاسخ ایلاری به توتی؛ برای بچه‌هایم هر کاری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای درخواست جدایی فرانچسکو توتی از همسرش ایلاری امروز بار دیگر جنجالی شد. علت جنجال‌ها مصاحبه مفصلی بود که اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه آاس رم انجام داد و در آن همسرش را به خیانت متهم کرد.

ایلاری، همسر فرانچسکو توتی، پاسخ به همسرش را به وکیل خود واگذار کرد. الساندر سیمئونه، وکیل همسر فرانچسکو توتی، با انتشار یک بیانیه گفت از طرف موکلش ماموریت پیدا کرده که پاسخ اسطوره فوتبال ایتالیا را بدهد. او اعلام کرد که استراتژی حقوقی تیم وکلای ایلاری توتی بعد از صحبت‌های فرانچسکو تغییری نخواهد کرد. وکیل همسر توتی همچنین از قول موکلش اعلام کرد که انتظار این مصاحبه و ادعاهای او را داشته است.

1744541

در بیانیه وکیل ایلاری از قول او چنین آمده است:" حالا دست‌کم یک چیز کاملا روشن شده است. اینکه توافق ما دیگر محلی از اعراب ندارد چون زیر پا گذاشته شده است. دعوای حقوقی ما برای طلاق روز به روز نزدیک‌تر می‌شود و ایلاری به دادگاه می‌رود که حرف‌های خود را بزند تا همه حرف‌های او را هم بشنوند".

با اینکه وکیل ایلاری عملا پاسخ به مصاحبه توتی را به دادگاه واگذار می‌کند اما مطرح نکردن اتهام‌های تند متقابل در واقع احتیاطی است که او برای به خطر نینداختن استراتژی وکلا در دادگاه به کار برده است. دعوایی حقوقی که چند ماهی است در ایتالیا ادامه دارد و دو طرف به زودی برای نبرد نهایی به دادگاه خواهند رفت.

وکیل ایلاری در بیانیه خود به نقل از موکلش اعلام کرد:" برای من محافظت از فرزندانم از هر چیزی مهم‌تر است. هر کسی مسئول اقدامات خودش است".

این در حالی است که فرانچسکو توتی در مصاحبه اخیر خود اتهام‌های سنگینی به ایلاری وارد کرد و از جمله مدعی شد همسرش به او خیانت کرده و حتی چند ساعت رولکس متعلق به او را به سرقت برده است. 

دیدگاه‌ها