کد خبر : 1843434 | 21 شهریور 1401 ساعت 19:42 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

هیچ‌کدام از بازیکنان لیورپول راضی نیستند

جوئل ماتیپ، مدافع آلمانی لیورپول، مدعی شد شرایط بازیکنان این تیم در یک هفته اخیر خوب نبوده است.

هیچ‌کدام از بازیکنان لیورپول راضی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته و در اولین شب لیگ قهرمانان نمایش بسیار ضعیفی ارائه داده و با چهار گل در خانه ناپولی شکست خورد. این تیم فردا شب و در ورزشگاه آنفلید پذیرای آژاکس خواهد بود و جوئل ماتیپ در نشست خبری پیش از این دیدار، تاکید کرد بازیکنان لیورپول باید تلاش خود را بیشتر کرده و در ادامه فصل نمایش بهتری ارائه دهند.

1744571

جوئل ماتیپ گفت: "همیشه وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، شما نیز راضی نیستید. شما باید به تیم خود کمک کنید و البته بعد از شکست در خانه ناپولی، کمتر بازیکنی در روزهای اخیر خوشحال بوده است. همه از خودشان انتقاد می کردند و از عملکردشان راضی نبودند. ما تمرکز فراوانی در این هفته روی بهبود شرایط دفاعی تیم داشته ایم. شخصا در شرایط مناسبی قرار دارم. در آخرین مسابقه 45 دقیقه بازی کردم، احساس خوبی دارم و برای شروع بازی فردا شب برابر آژاکس آماده هستم.

گاهی اوقات یک جلسه کمک می کند و ما می توانیم در مورد شرایط گروه با هم صحبت کنیم. البته گاهی اوقات شما دوست ندارید در برخی اتفاقات حقیقت را بشنوید، اما همه می دانند که ما نیاز به بهبود و تلاش روی موارد ضعف خود داریم. ما باید پیشرفت کنیم، تلاش خود را بیشتر کرده و با هم در ارتباط باشیم. ما لیورپول هستیم و می‌خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم. ما باید همیشه تیمی پیشرو باشیم، باید با هم صحبت و به هم کمک کنیم. ما باید هم تیمی های خود را به سمت جلو سوق بدهیم و باید به ریشه ها و اصول همیشگی لیورپول برگردیم. انتظار بازی دشواری برابر آژاکس را خواهیم داشت. ما می خواهیم از همان ثانیه اول خوب باشیم و باید بجنگیم و اینگونه است که به مسیر خود باز خواهیم گشت."

دیدگاه‌ها