کد خبر : 1843444 | 21 شهریور 1401 ساعت 20:33 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت از سرمربی اینتر؛ ما بازیکنان به زمین می‌رویم

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر از عملکرد سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، دفاع کرده است.

حمایت از سرمربی اینتر؛ ما بازیکنان به زمین می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی اینتر، پس از شروع ناهماهنگ و ضعیف این فصل نراتزوری مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. نراتزوری سه بازی از پنج دیدار اخیرش را باخته و تنها به لطف گل دیرهنگام مارسلو بروزوویچ موفق به پیروزی خانگی در روز شنبه برابر تورینو شد. هشتگ #Inzaghiout هفته گذشته پس از شکست نراتزوری مقابل بایرن مونیخ در بازی اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو، در توییتر ترند شده و به نظر هواداران اینتر اصلا از عملکرد این سرمربی راضی نیستند.

1744585

حالا لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن این تیم، در قامت حمایت از سرمربی تیم ظاهر شده و مدعی شد که انتقادات از اینزاگی آزاردهنده است. او در صفحه خود نوشت: "این انتقادات آزاردهنده است. ما بازیکنان هستیم که در نهایت به زمین رفته و در صحنه های مختلف تصمیم می گیریم. سرمربی ترکیب را تعیین می کند، اما در نهایت این بازیکنان هستند که راهی میدان می شوند."

البته علیرغم انتقادات فراوان، اینتر تاکنون در 6 بازی سری آ 12 امتیاز کسب کرده و تنها دو امتیاز با ناپولی، میلان و آتالانتا در صدر جدول فاصله دارد. نراتزوری فردا شب در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن خواهد رفت. آخرین بازی آنها در سری آ قبل از تعطیلات بازی های ملی برابر اودینزه در روز یک‌شنبه خواهد بود و سیمونه اینزاگی امیدوار است با کسب دو پیروزی در این دو دیدار، از شر انتقادات اخیر رهایی پیدا کند.

دیدگاه‌ها