کد خبر : 1843449 | 21 شهریور 1401 ساعت 21:58 | 16.8K بازدید | 10 دیدگاه

ژاوی: لوا انگیزه بالایی برای بازی با بایرن دارد

در آستانه دیدار حساس بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا درباره شرایط تیمش و حساسیت دیدار دو تیم صحبت کرد.

ژاوی: لوا انگیزه بالایی برای بازی با بایرن دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و بارسلونا فردا شب در مونیخ و در استادیوم آلیانز آرنا به مصاف هم می‌روند تا مهمترین بازی هفته دوم رقابت‌ها و شاید حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی رقابت‌ها را انجام دهند.

نتایج اخیر دیدارهای دو تیم و پیروزی‌های پرگل بایرن مونیخ مقابل بارسا این دیدار را بیش از پیش حساس کرده است. از این گذشته، انتقال جنجالی رابرت لواندوفسکی از بایرن به بارسا در تابستان امسال باعث شده جدال فردای دو تیم به یکی از حساس‌ترین بازی‌های دو تیم در سال‌های اخیر تبدیل شود.

در آستانه این بازی ژاوی، سرمربی بارسلونا، در یک کنفرانس خبری در ورزشگاه آلیانز آرنا شرکت کرد و درباره دیدار دو تیم توضیحاتی داد.

1744595

حساسیت دیدار با بایرن مونیخ
در این فصل از بارسا انتظارات زیادی می‌رود و نتیجه فردا هیچ چیز را عوض نمی‌کند. ولی این درست است که پیروزی در آلیانز آرنا چالش دشواری است. ما تا کنون در این استادیوم پیروز نشده‌ایم. من و بازیکنانم 10 ماه است با هم کار می‌کنیم و در کنار هم رشد کرده‌ایم. ولی این احساس را داریم که می‌توانیم برنده بازی باشیم و بالاخره دینامیزم رقابت دو تیم را تغییر بدهیم. ما با یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنیم و فردا می‌خواهیم ثابت کنیم که تاریخ رقابت‌های دو تیم تغییر کرده است. ولی فراموش نکنیم که فردا فقط بحث سه امتیاز مطرح است.

شکست‌های سنگین بارسا مقابل بایرن
زمانی که من بازی می‌کردم ما هم بایرن را با نتایج خوبی شکست داده‌ایم. فوتبال همیشه دوره‌ای است. می‌دانیم که ما تا حالا در مونیخ پیروز نشده‌ایم ولی اینطور هم نیست که تا حالا بایرن را نبرده باشیم.

ناگلزمان در آستانه اخراج؟
او یکی از بهترین مربیان دنیا است. بایرن از خیلی جهات عالی است. نمی‌دانم رابطه او و باشگاهش چطور بوده و چه اتفاقی افتاده ولی شکی نیست که مربیگری در بایرن انتظارات زیادی را به یک مربی تحمیل می‌کند.

انتظار ژاوی از بازی فردا
می‌دانم بازی خیلی سختی در پیش است. هر دو تیم می‌خواهند مالکیت توپ را داشته باشند و تهاجمی کار کنند. ما سعی می‌کنیم هر طور شده مالکیت توپ را به‌دست بیاوریم.

بازگشت لواندوفسکی به مونیخ و بازی مقابل بایرن
شرایط رابرت به نظر من عالی است. او انگیزه زیادی دارد. رابرت خوب استراحت کرده و در بازی فردا با آمادگی کامل به میدان می‌رود. می‌توانم تصور کنم بازی مقابل بایرن برای او بازی ویژه‌ای است. ما فردا سعی می‌کنیم شخصیت خودمان را نشان بدهیم و یکی از بهترین تیم‌های دنیا را شکست بدهیم.

آیا رافینیا در ترکیب بارسا فیکس خواهد بود؟
بله. رافینیا برای من بازیکن خیلی مهمی است. او کاملا در خدمت تیم است و تحرک بالایش کمک زیادی به ما می‌کند. من به رافینیا اعتماد زیادی دارم و فردا او یکی از مهره‌های مهم تیم ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها