کد خبر : 1843451 | 21 شهریور 1401 ساعت 22:24 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: برای صعود حداقل به 10 امتیاز نیاز داریم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر می‌گوید تیمش مقابل ویکتوریا پلژن کار ساده‌ای در پیش ندارد ولی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

اینزاگی: برای صعود حداقل به 10 امتیاز نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا فردا در جمهوری چک به مصاف ویکتوریا پلژن می‌رود. دیدار دو تیم در گروه C که دشوارترین گروه فصل جاری رقابت‌ها است در حالی برگزار می‌شود که اینتر بازی اول خود را مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 2-0 واگذار کرده بود. ویکتوریا پلژن هم در مقابل بارسلونا با شکست 5-1 بدرقه شده بود.

سیمونه اینزاگی در آستانه این مسابقه در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت با اینکه بازی فردا برای تیمش تعیین‌کننده نیست اما اینتر برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

1744598

اهمیت بازی برای اینتر
بازی با ویکتوریا پلژن برای ما بازی مهمی هست ولی تازه در شروع راه هستیم و این بازی تعیین‌کننده نیست. می‌دانیم که بازی فیزیکی و دشواری در پیش است ولی هدف‌مان این است که گل بزنیم و با کسب سه امتیاز موقعیت‌‌مان را در جدول گروه بهتر کنیم. برای صعود از مرحله گروهی دست‌کم به 10 امتیاز نیاز داریم.

دروازه‌بان اینتر؛ اونانا یا هاندانوویچ؟
من تصمیم خودم را گرفته‌ام که چه کسی فردا بازی کند ولی فردا صبح اول وقت این تصمیم را به بازیکنان اطلاع خواهم داد. درباره دروازه‌بان‌ها تصمیم من مشخص است ولی الان نمی‌خواهم اینجا بگویم. بازیکنان از ترکیب تیم بی‌خبرند چون یک تمرین دیگر در پیش داریم. فردا صبح بعد از جلسه فنی ترکیب را به بازیکنان خواهم گفت.

اینتر مثل دیدار با اسلاویا پراگ مقابل ویکتوریا پلژن هم دچار مشکل خواهد شد؟
من آن موقع مربی لاتزیو بودم و بازی اینتر را خیلی خوب به خاطر دارم. ولی این بازی و آن مسابقه با هم خیلی فرق دارند. هر چند هر بازی برای خودش یک داستان جذاب است.

نقاط قوت و ضعف ویکتوریا پلژن
آنها تیمی فیزیکی و قدرتمند هستند. ما دو بازی آخر آنها مقابل قره‌باغ و بارسلونا را آنالیز کرده‌ایم. آنها در همین استادیوم موفق شدند به مرحله گروهی چمپیونزلیگ صعود کنند. ویکتوریا بازیکنان قدرتمندی دارد و می‌داند چطور باید بازی را با سرعت زیاد شروع کند تا حریف را تحت فشار بگذارد. آنها این را حتی در بازی سختی مثل بازی با بارسلونا نشان دادند.

دیدگاه‌ها