کد خبر : 1843456 | 21 شهریور 1401 ساعت 23:04 | 52.2K بازدید | 8 دیدگاه

پاریسی‌ها شروع کردند؛ ستاره چلسی هدف اول است

پاری‌سن ژرمن با اینکه چند روزی از پایان نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد پروژه جدید خود برای جذب ستاره‌‌هایی بزرگ را آغاز کرده است.

پاریسی‌ها شروع کردند؛ ستاره چلسی هدف اول است

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته در دیدار هفته دوم فصل لیگ برتر در بازی چلسی و تاتنهام مصدوم شد تا چلسی فعلا بدون حضور او به میدان برود. کانته به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال اروپا از باارزش‌ترین ستاره‌های چلسی است ولی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند در پروژه جدید پاری سن ژرمن برای خرید چند ستاره بزرگ، نام او به عنوان اولویت اول پاریسی‌ها مطرح شده است.

قرارداد ستاره فرانسوی با چلسی در تابستان 2023 به پایان می‌رسد. چلسی می‌گوید کانته در مذاکراتی که با باشگاه داشته اعلام کرد که مخالفتی با تمدید قرارداد ندارد اما آبی‌های لندن تا این لحظه به دلایلی که مشخص نیست قرارداد او را تمدید نکرده‌اند. همین روزنه کافی است تا لوئیس کامپوس و دیگر مدیران پی‌اس‌جی فرصت را برای اضافه کردن نام کانته به فهرست خریدهای آتی خود مناسب ببینند.

1744604

برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند چلسی به صورت شفاهی صحبت‌هایی با کانته درباره تمدید قرارداد داشته ولی مدیران این باشگاه اگر نمی‌خواهند تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد و به رایگان از دست بدهند باید هر چه سریعتر مذاکرات رسمی را آغاز کنند. پی‌اس‌جی تیمی نیست که نتواند پیشنهادهای وسوسه‌انگیز به ستاره‌های فوتبال ارائه دهد.

باید دید آیا مدیران پاری سن ژرمن حضور کانته در تیم‌شان را آنقدر ضروری می‌دانند که حاضر باشند او را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند و مبلغ مد نظر چلسی را بپردازند یا اینکه تا تابستان آینده صبر می‌کنند به این امید که قرارداد کانته با چلسی تمدید نشود؟

دیدگاه‌ها